1.מצד שמאל בחלקו העליון של מסך ה-CRM > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים
2.מודול מסך פניות > עיפרון
במידה ומופיעה יותר ממודל אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.
3.תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי (לדוגמא: שירות לקוחות) > גלגל שיניים משמאל.
4.בחירת הסטטוס לעדכון > עפרון משמאל עריכה (לדוגמה: אין מענה)
5.ערוך סטטוס "אין מענה" in prcess כללי > לשונית "תפקידים" >
6.שינוי תאריך מעקב לאחר (לדוגמה: לאחר פעמיים שלחצנו על הסטטוס או ללא וככה הכלל מתקיים כבר בלחיצה הראשונה) > פעמים ל > כמות יחידות הזמן לדוגמה: 2
בחירת תבנית זמן שתעדכן את מועד תאריך המעקב הבא באופן אוטומטי לפי …
7.שמירה
לצפיה במסך הדרכה