עריכת סטטוס הכולל עדכון אוטומטי של תאריך מעקב בעוד X שעות ב- Fix.CRM

1.מצד שמאל בחלקו העליון של מסך ה-CRM > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים

 

2.מודול מסך פניות > עיפרון

במידה ומופיעה יותר ממודל אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.

3.תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי (לדוגמא: שירות לקוחות) >  גלגל שיניים משמאל.

 4.בחירת הסטטוס לעדכון > עפרון משמאל עריכה (לדוגמה: אין מענה)

5.ערוך סטטוס "אין מענה"  in prcess   כללי > לשונית "תפקידים" >

6.שינוי תאריך מעקב לאחר (לדוגמה: לאחר פעמיים שלחצנו על הסטטוס או ללא וככה הכלל מתקיים כבר בלחיצה הראשונה) > פעמים ל  > כמות יחידות הזמן לדוגמה: 2

בחירת תבנית זמן שתעדכן את מועד תאריך המעקב הבא באופן אוטומטי לפי …

  1. זמן שינוי הסטטוס + X דקות
  2. זמן שינוי הסטטוס + X שעות
  3. זמן שינוי הסטטוס + X ימים
  4. זמן שינוי הסטטוס + X חודשים

 

7.שמירה

לצפיה במסך הדרכה