עריכת תפקיד למשתמש במערכת Fix.CRM

להלן מקרא הגדרות ברירת מחדל של הרשאות לפי תפקיד:

משתמשים בתפקיד "מנהל מכירות" רואים את הלקוחות של כלל התפקידים

משתמשים בתפקיד "מתאם פגישות" רואים את הלקוחות של משתמשים בתפקיד מתאם פגישות + משתמשים בתפקיד מנהל מכירות

משתמשים בתפקיד "איש מכירות" רואים את הלקוחות של עצמם בלבד

משתמשים בתפקיד "לקוחות שלי וחדשים" רואים את הלקוחות של עצמם ושל משתמש מנהל מערכת (לקוחות שעדיין לא משויכים למשתמש מסוים)

משתמשים בתפקיד "שרות לקוחות" רואים את הלקוחות של עצמם ושל משתמש מנהל מערכת (לקוחות שעדיין לא משויכים למשתמש מסוים)

 

כדי לקבוע למשתמש תפקיד יש להיכנס בסרגל "קיצורי דרך" ל"הגדרות משתמשים"

 

במסך זה יופיעו רשימת המשתמשים >  יש ללחוץ על "לערוך" ב 3 נקודות

 

 

ולבחור את התפקיד הרצוי מרשימת התפקידים הקיימים

 

 

שינוי שמות תפקידים

כדי לשנות את שמות התפקידים יש להיכנס בסרגל "קיצורי דרך" ל"הגדרות תפקידים"

 

 

 

כאן יופיעו רשימת התפקידים הקיימים יש ללחוץ על התפקיד הרצוי

 

 

ולשנות את השדה "שם" לשם התפקיד החדש

 

 

לסיום יש לבצע "שמירה"

 

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה