את המשימות במערכת מגדירים באמצעות בחירת סטטוס רלוונטי למשימה ולאחר מכן בוחרים את תאריך המעקב אשר רוצים שיהיה המועד לטיפול במשימה.
כאשר מעדכנים תאריך מעקב לרשומה> תאריך המעקב יוצר את המשימה לרשומה ספציפית בהתאם לתאריך המעקב שעודכן, לכל רשומה ניתן לעדכן תאריך מעקב אחד. כלומר, משימה אחת. לא ניתן ליצור כמה משימות או תזכורת מקבילות לאותה רשומה.
יצירת תזכורת או משימות Fix.CRM
1.כניסה למסך פניות > בחירת פנייה/רשומה לעדכון משימה /תזכורת
2.עדכון משימה או תזכורת באופן ידני מתבצע על ידי בחירת תאריך מעקב.
3.עדכון תאריך מעקב אוטומטי כבר בבחירת הסטטוס המתבקש.
לדוגמה: כאשר בוחרים אין מענה תאריך מעקב יכול להתעדכן אוטומטית לעוד שלוש שעות
כאשר בוחרים עסוק > תאריך המעקב מתעדכן למחר באותה שעה.
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה