במסך הפניות > כניסה לפניה > מוצגות ארבע שלבי מכירה: בטיפול , לא רלוונטי , פגישה ועסקה > מתחת לכל שלב מוצגים סטטוסים המשויכים אליו – סטטוס מכירה נוכחי > בחירת הסטטוס הרלוונטי יעדכן את הפניה בסטטוס הנבחר. לדוגמה: לחזור בערב, בטיפול, לא רלוונטי כי יקר, תאום פגישה וכו'..
הסטטוס הנבחר יסומן ב-"V" ירוק
עידכון או שינוי סטטוס Fix.CRM
1.כניסה למסך פניות > בחירת פנייה/רשומה לעדכון משימה /תזכורת
2. משימה או תזכורת מתבצעים על ידי בחירת סטטוס ותאריך מעקב
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה