כיצד מעדכנים ומשנים סטטוסים של הפניות?

במסך הפניות > כניסה לפניה > מוצגות ארבע שלבי מכירה: בטיפול , לא רלוונטי , פגישה ועסקה  > מתחת לכל שלב מוצגים סטטוסים המשויכים אליו – סטטוס מכירה נוכחי > בחירת הסטטוס הרלוונטי יעדכן את הפניה בסטטוס הנבחר. לדוגמה: לחזור בערב, בטיפול, לא רלוונטי כי יקר, תאום פגישה וכו'..

הסטטוס הנבחר יסומן ב-"V" ירוק

 


 

עידכון או שינוי סטטוס Fix.CRM

1.כניסה למסך פניות > בחירת פנייה/רשומה לעדכון משימה /תזכורת

 

2. משימה או תזכורת מתבצעים על ידי בחירת סטטוס ותאריך מעקב

  • מתחת לכל שלה בטיפול / לא רלוונטי / פגישה או עסקה מוצגים סטטוסים המשויכים אליהם, בחירת הסטטוס הרלוונטי יעדכן את הפנייה בסטטוס הנבחר

 

 

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה