כיצד מטפלים בפניות לאחר שעברו לשלב בטיפול ?

במסך הראשי מצידו הימיני > לשונית מסך פניות > מסנן במעקב/טיפול

  • מסנן במעקב – כמו כל מסנן מכיל בתוכו מקבץ סטטוסים לפי בחירה שלנו. מקובל להכניס לתוך מסנן במעקב את כלל הסטטוסים אשר הם אכן למעקב והמשך טיפול כגון: אין מענה, עסוק, בטיפול, לחזור בבוקר, לחזור בערב וכד'..

 

 

  • סדר הופעת פניות במסנן במעקב הוא מתאריך מעקב הישן  ביותר לתאריך מעקב העתידי ביותר. מטרה תמיד להשאיר את המשימות הרלוונטיות שצריכות לקבל טיפול מיידי בראש הטבלה. הטבלה מתעדכנת אוטומטי לפי תאריך המעקב שנקבע. כלומר, מה שלטיפול היום יופיע בראש הטבלה, מה שלטיפול מחר יופיע בתחתית הטבלה ומה שלא טופל אתמול, שלשום או לפני חודש יישאר תקוע בראש הטבלה עד לטיפול והעברת מועד המעקב לתאריך עתידי.

לצפיה במסך הדרכה