כן. כל לחיצה על סטטוס, שינוי תאריך למעקב, העברת הפניה בין משתמשים, כתיבת הערות מתוך השיחות וההתנהלות מול הפניות, ירשם ויתועד באופן אוטומטי בהיסטוריית שינויים של כל פניה. כאשר הוא יוצג לפי סדר כרונולוגי ולפי תאריך ושעה. * יצויין ליד כל פעולה את התאריך והשעה המדויקים בהם בוצע העדכון ועל ידי מי מהמשתמשים.
צפייה בהיסטורית שיחות במסך הפניה Fix.CRM
1.MARKETING > לקוחות > קליק על הלקוח
2. לשוניות -היסטורית שינויים/ היסטוריית שיחות/ הערות מיילים/ SMS
היסטוריית שינויים– בהיסטוריית שינויים מתועד כל שינוי שבוצע, לדוגמה: שינוי תאריך מעקב, העברת רשומת בין משתמשים, כתיבת הערות וכל תיעוד יוצג לפי סדר כרונולוגי ולפי תאריך ושעה.
היסטוריית שיחות – רלוונטי רק אם יש התממשקות למרכזיה במקרה כזה, כל שיחה נכנסות או יוצאת השייכות לאותה פנייה או רשומה תתועד בלשונית זו כולל הקלטות, תאריך ושעת השיחה נכנסת או יוצאת.
הערות – תיעוד כל הערה שנרשמה בפניה מי רשם את הערה,תאריך ושעה.
מיילים – תיעוד כל מייל שנשלח ללקוח ממסך הפנייה דרך מערכת Fix.CRM
SMS – תיעוד כל הודעה שנשלחה ללקוח ממסך הפניות דרך מערכת Fix.CRM
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הסברה