כדי שכל הפניות יכנסו ל Fix.CRM יש לוודא:
1. שהקמפיינים כולם מחוברים בצורה תקינה ונמצאים בסטטוס פעיל. *פעולה זו מתבצעת על ידי מנהל הפרסום
2. יש לוודא שכלל הנכסים הדיגיטליים (אתרים ,דפי נחיתה ופייסבוק) מחוברים בצורה תקינה למערכת. *פעולה זו מתבצעת על ידי המתכנת שמנהל את הנכסים הדיגיטליים
תהליך איתור הפניה יתבצע ראשית במסך פניות בסוכנות > ולאחר מכן ב – CRM בשורת החיפוש המופיע למעלה.
מדריך איתור ליד FIX-CRM
1.הזנת מספר הטלפון במסך פניות – בממשק מנהל
2.במידה ונמצא הליד יש לאתרו גם ב CRM על ידי הזנת 4 ספרות אחרונות של המספר.
3.במידה וליד לא נמצא יש לבדוק מאיזה קמפיין / נכס הגיע הפנייה
ממשק מנהל > קמפיינים > קמפיינים ממומנים> בחירת הכל >
חשוב ומומלץ !
ששם הקמפיין יהיה זהה לשם הקמפיין במדיה בה הוקם, לטובת השפה אחידה בין הקמפיינר למנהלי השיווק והמכירות.
פעיל/לא פעיל/ פעיל לא מחובר / טוקן לא תקין / אין הרשאה.
4.תנועה אורגנית – לוודא שכל הנכסים בסטטוס פעיל
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה