שדה סכום עסקה במערכת – FixDigital יכול להתעדכן בשני דרכים:
1. ממערכת CRM של הלקוח / חברה.
*כלומר, ערך זה יתעדכן רק במידה וקיים ללקוח / חברה ממשק Fix.CRM לניהול הפניות.
2. מאתרי E-commerce (אתרי סחר) המחוברים למערכת FixDigital כאשר מתבצעת רכישה, שבה התהליך הושלם עד סופו. כלומר עד שלב חיוב כרטיס אשראי. שדה סכום עסקה מהאתר מתעדכן בשדה סכום עסקה במסך הפניות באופן אוטומטי.
דוגמה מס' 1 –
בעת בחירת סטטוס "עסקה נסגרה" במערכת Fix.CRM מופיע חלון "עידכון מחיר עסקה" בו מעדכנים את מחיר העסקה חדשה או עדכון מחיר של עסקה אחרונה שקיימת ללקוח / חברה במערכת. הסכום שיוזן בשדה זה יעדכן את שדה סכום העסקה במסך הפניות במערכת הניהול – Fixer.
*במידה ולא מופיע חלון "עידכון מחיר עסקה" בעת עידכון סטטוס "עסקה נסגרה" ב- Fix.CRM יש להגדיר זאת-
על פי ההנחיות במדריך – למדריך לחץ פה !
דוגמה מס' 2 –
כאשר מוצר נרכש באתר E-commerce סטטוס עסקה מתעדכן אוטומטית לעסקה נסגרה ומחיר הרכישה מתעדכן בשדה סכום עסקה ישירות מחנות האון ליין ובזמן אמת
לצפייה במסך הדרכה