מדריך עריכה של מסנן קיים Fix.CRM

1.כדי לערוך מסנן קיים יש לעמוד על אחד מהמסננים וללחוץ על החץ הקטן בקצה > עריכה

 

 

2.ניתן לערוך ולשנות את שם למסנן בשדה "שם מסנן".

תהליך > (לאיזה תהליך נרצה להציג את המסנן לרוב תהליך "כללי" או הכל = לכל התהליכים, במידה וישנם מספר תהליכים ניתן לבחור את התהליך או התהליכים בהם נרצה להציג מסנן זה.)

 

 

 3. לחיצה על השורה "בחר וסדר עמודות" יפתח רשימת עמודות לבחירה

ניתן להוסיף / להסיר עמודות וכן לסדר אותם לפי סדר הופעתם ברשימה על ידי גרירתם.

*כלומר, כאן מגדירים אלו עמודות נראה בטבלה של הפניות כאשר נלחץ על המסנן שיצרנו.

 

ניתן להחיל את השינויים על כל המסננים על ידי בחירה באפשרות "החל עמודות על כל המסננים"

 

 

4.  להזמין (אם ממספרים את כל המסננים באותו מודול ואותו תהליך למשל  מ 1-10 סדר הופעת המסננים יקבע לפי המספור בשדה מיקום המסנן). להזמין = לקבוע את מיקום המסנן בתפריט הצד של המסננים.

 

 

בחר תנאי לסינון – כדי להגדיר את המסנן יש ליצור תנאים. ישנם 2 סוגי תנאים:

  1. כל התנאים

לדוגמה: אם נרצה לסנן את כל הלידים שנוצרו היום והם גם בסטטוס "אין מענה" כלומר חובה ש 2 התנאים האלו יתקיימו יחד כדי שהפניות  יוצגו. 
יש להגדיר תנאי: סטטוס ליד = אין מענה  וגם  תאריך יצירה = היום

  1. אחד מהתנאים

לדוגמה: אם נרצה לסנן את כל הלידים בסטטוס "אין מענה" או בסטטוס "לחזור בבוקר" כלומר מספיק שאחד מהתנאים האלו מתקיים כדי שהפניות יוצגו.
יש להגדיר תנאי: סטטוס ליד = אין מענה  או  סטטוס ליד = לחזור בבוקר

ניתן לבחור עם מי לשתף את המסנן, כל המשתמשים או משתמשים ספציפיים בשדה שיתוף מסנן זה.

 

 

לסיום יש ללחוץ על כפתור שמירה

 

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה