תהליך מהו? – ניתן לעבוד במערכת Fix.CRM במספר תהליכים שונים במקביל לדוגמה: תהליך מכירות בנוסף לתהליך שירות לקוחות ותהליך הנהלת חשבונות.
לכל תהליך ניתן להגדיר משתמשים ספציפיים, סטטוסים ומסננים שיופיע רק בתהליך ספציפי אליו הם משויכים.
נבחר לעבוד עם תהליכים , כאשר ישנם מחלקות שונות בתוך הארגון ובעלי תפקידים שונים לכל מחלקה שצריכים לעבוד בתהליך ספציפי עם תהליך טיפול שונה, כל משתמש ישויך לתהליך / למחלקה בה הוא עובד.
לדוגמה: איש מכירות ישויך לתהליך מכירות בכניסתו למערכת הוא יכנס ישירות לתהליך מכירות ויעבוד בתהליך זה בו יוצגו מסננים וסטטוסים הייחודיים לתהליך זה.
הוספת תהליך חדש לפי שלבים:
במידה ומופיעה יותר ממודול אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.
הגדרת שם לתהליך > הגדרת ברירת מחדל ( במידה ומעוניינים שהתהליך יפתח ראשון בעת כניסה למערכת) >
הקצאה לתפקידים (בעלי תפקידים שיכולים להיכנס לתהליך) > הקצאה למשתמשים (משתמשים ספציפיים שישייכו לתהליך)
> שמירה.
הוספת סטטוס בתהליך ספציפי:
תתבצע ע"י לחיצה על הסטטוס שנמצא תחת הכותרת של התהליך אליו נרצה להוסיף את הסטטוס כך שהסטטוס יצבע לכחול ויקבל את הסימון של ה V > בחלקו התחתון של המסך > שמירה
לאחר הוספת הסטטוסים שנרצה לתהליך ספציפי, לדוגמה: אם בחרנו להוסיף סטטוס אין מענה לתהליך הנהלת חשבונות
כאשר נכנס לעבוד בתהליך הנהלת חשבונות הסטטוסים שיופיעו בכרטיס הלקוח יהיו הסטטוסים שנבחרו להופיע באותו תהליך, לדוגמה: סטטוס אין מענה.
לצפיה במסך הדרכה