1. מצד שמאל בחלקו העליון של מסך ה-CRM > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים
2. מסך פניות > עיפרון
במידה ומופיעה יותר ממודל אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.
3. תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי> לדוגמא: כללי > גלגל שיניים משמאל.
אנו רואים שקיימת לסטטוס שליחת הצעת מחיר אוטומציה ל – SMS
4. בחירת הסטטוס לעדכון > עיפרון משמאל עריכה >
5. עריכת אוטומציה > לשונית פעולות > הצגה חלון SMS > שדה תוכן SMS (עריכת הטקסט ל – SMS גינרי )
* שדה דינמי זהו שדה מתוך כרטיס לקוח, בעת בחירה בשדה דינמי ערך השדה ימשך באופן אוטומטי מכרטיס הלקוח לתוכן ההודעה או לכל שדה שנבחר.
לדוגמה: ההודעה תמשוך אוטומטית את שם הלקוח(שם מלא).
לצפיה במסך הדרכה