כניסה ל-CRM > מצד שמאל בחלקו העליון של המסך > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים
מסך פניות > עיפרון במידה ומופיע יותר ממודל אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.
תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי> גלגל שיניים משמאל.
בחלקו התחתון של המסך > הוספה
צור סטטוס חדש >לשונית הגדרות > עדכן את הפרטים הבאים: שם סטטוס, הקצאה לתפקידים/הקצאה למשתמשים, סטטוס > שמירה.
ניתן להגדיר האם הסטטוס הזה יופיע רק למשתמשים או לתפקידים ספציפיים בשדות הקצאה לתפקידים ושדה הקצאה למשתמשים בנוסף להגדיר לאיזו קטגוריה הסטטוס השתייך בשדה סטטוס.
לשונית פעולות > יש לסמן את העיגול הריק ליד – "הצג חלון SMS " > כתיבת תוכן SMS – יש לרשום את התוכן שרוצים לשלוח. (במידה ורוצים שדה דינמי שימשוך מתוך הלקוח פרטים אוטומטיים כמו שם וכדו'.. > יש לבחור שדה דינמי שם מלא ולמקם אותו במקום הרלוונטי) > שולח (מספר הטלפון שיוצג למקבל ה – SMS או שם באנגלית למשל שם חברה ) > שמור
* דגשים בכתיבת תוכן ה- SMS , בכל שורה חדשה יש להתחיל את כתיבת השורה אחרי תוספת של 2 רווחים
וזאת על מנת שלא יתחברו השורות אחת לשניה בקבלת ההודעה אצל הלקוח
* לאחר הביצוע יש לבדוק שהסטטוס אכן עובד תקין ומתקבלת הודעת ה- SMS לשביעות רצונכם. זאת על ידי הקמת לקוח בדיקה במערכת הכולל את מספר הנייד שלכם ועדכון סטטוס בכרטיס הלקוח לסטטוס שהוקם
> בדיקה בנייד שמתקבלת הודעת SMS
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה