כיצד ניתן להקים ב CRM סטטוס עם שליחת SMS ?

כניסה ל-CRM > מצד שמאל בחלקו העליון של המסך > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים

 

מסך פניות > עיפרון
במידה ומופיע יותר ממודל אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.

 

תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי> גלגל שיניים משמאל.

 

בחלקו התחתון של המסך > הוספה

 

צור סטטוס חדש >לשונית הגדרות > עדכן את הפרטים הבאים:
שם סטטוס, הקצאה לתפקידים/הקצאה למשתמשים, סטטוס > שמירה.

 

ניתן להגדיר האם הסטטוס הזה יופיע רק למשתמשים או לתפקידים ספציפיים בשדות הקצאה
לתפקידים ושדה הקצאה למשתמשים בנוסף להגדיר לאיזו קטגוריה הסטטוס השתייך בשדה סטטוס.

לשונית פעולות > יש לסמן את העיגול הריק ליד – "הצג חלון SMS " > כתיבת תוכן SMS – יש לרשום
את התוכן שרוצים לשלוח. (במידה ורוצים שדה דינמי שימשוך מתוך הלקוח פרטים אוטומטיים כמו שם וכדו'..
> יש לבחור שדה דינמי שם מלא ולמקם אותו במקום הרלוונטי) > שולח (מספר הטלפון שיוצג למקבל ה – SMS או שם באנגלית למשל שם חברה ) > שמור

 

* דגשים בכתיבת תוכן ה- SMS , בכל שורה חדשה יש להתחיל את כתיבת השורה אחרי תוספת של 2 רווחים

וזאת על מנת שלא יתחברו השורות אחת לשניה בקבלת ההודעה אצל הלקוח

 

 

* לאחר הביצוע יש לבדוק שהסטטוס אכן עובד תקין ומתקבלת הודעת ה- SMS לשביעות רצונכם.
זאת על ידי הקמת לקוח בדיקה במערכת הכולל את מספר הנייד שלכם ועדכון סטטוס בכרטיס הלקוח לסטטוס שהוקם

> בדיקה בנייד שמתקבלת הודעת SMS

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה