מדריך מקוצר כללי – למערכת Fix.CRM

מדריך מקוצר Fix.CRM

1. כניסה למערכת CRM מהקישור  ייחודי  CompanyName.crm.aws.fixdigital.co.il

שהתקבל בתחילת השימוש במערכת עם שם משתמש וסיסמה לכל משתמש.

 

2. הקלדת שם משתמש + סיסמה

 

3. מעבר למסך המרכזי > כפתור מסך לקוחות

 

4. מעבר ללקוחות > מסנן לקוחות חדשים

 

5. לאחר מכן יש להיכנס לתוך אחד הלקוחות שבטבלה > לחיצה אחת על השורה תפתח את הלקוח לעריכה

 

6. יש לעדכן את הסטטוס הרלוונטי בהתאם לשלב המכירה במהלך הטיפול בלקוח.

 

7. לאחר סיום מעבר על הלקוחות החדשים > יש לחזור למסך הלקוחות

 

8. מעבר למסנן לקוחות במעקב > כפתור לקוחות במעקב > יש לטפל בלקוחות לפי תאריך המעקב.

מלמעלה למטה. *מה שלטיפול מיידי יופיע אוטומטית בראש הטבלה!

 

9. על ידי לחיצה שורת הלקוח הרלוונטי לעדכון > נכנסים לכרטיס הלקוח.

בכרטיס הלקוח ניתן לצפות ולבצע :  

 

10. בשלב הבא יפתח כרטיס הלקוח וניתן לעדכן בתוכו פרטים, כגון: סטטוסים, תאריכי המעקב ושדות נוספים.

    

קיימת אפשרות לעדכן את תאריך המעקב באופן ידני ע"י בחירת תאריך והשעה או ע"י הגדרות אוטומטיות שהוכנו מראש עבור כל סטטוס.

ניתן להגדיר עדכון תאריך מעקב אוטומטי כבר בבחירת הסטטוס המתבקש.

לדוגמה: כאשר בוחרים סטטוס אין מענה > תאריך המעקב יכול להתעדכן אוטומטית לעוד 3 שעות לצורך המשך טיפול,

כאשר בוחרים עסוק > תאריך המעקב יתעדכן למחר באותה שעה.

 

 

11. ישנה אפשרות להעברת הפניות בין המשתמשים להמשך טיפול – על ידי לחיצה על שם המטפל אליו נרצה להעביר את הפניה. המטפל שמטפל בפניה יסומן ב וי ירוק מימין לשם המטפל.

 

12. צפייה במסך הפניות – ניתן לצפות בהיסטוריית הפניות של הלקוח.

 

13. עדכון הערות מהשיחה – ניתן לעדכן בלקוח גם הערות בטקסט חופשי ע"י "עדכון הערות מהשיחה" עם הלקוח ושמירתם ע"י כפתור הוסף.

* ניתן לראות את רצף כל ההערות בלשונית הערות. וגם בהיסטוריית שינויים.

 

14. תיעוד היסטוריה שינויים –כל פעולה מתועדת באופן אוטומטי ב"היסטוריית שינויים" בצירוף תאריך ושעה מדויקים בהם בוצע העדכון ועל ידי מי מהמשתמשים.

 

15. SMS – ניתן לצפות בתיעוד כלל ה-SMS  שנשלחו ללקוח מהמערכת .

 

16. מיילים – ניתן לצפות בתיעוד מיילים שנשלחו ללקוח מהמערכת (או אלו שהתקבלו בחזרה ע"י הגדרה מיוחדת של התמיכה)

 

17. פגישות – ניתן לצפות בהיסטוריית הפגישות שתואמו ללקוח במערכת.

 

18. הוספת לקוח חדש באופן ידני > כפתור + להוסיף לקוח בראש העמוד.

 

19. הקלדת שם מלא + טלפון ראשי > שמירה בכפתור הירוק.

 

>מייד לאחר ביצוע ה"שמירה" נפתח באופן אוטומטי כרטיס הלקוח להמשך טיפול בלקוח ועדכונו.

 

20. חיפוש – במידה ורוצים לאתר לקוח במערכת,

ניתן לאתר לקוח על ידי הקלדת שם או טלפון בשורת החיפוש למעלה> Enter

 

  

21. לאחר שמוצאים את הלקוח > יש לפתוח את כרטיס הלקוח על ידי לחיצת על העכבר עליו > ולעדכן את הסטטוס הרלוונטי

 

22. בסיום טיפול > יש לחזור למסך הראשי > מסך הפניות להמשך עבודה.

לצפיה במסך ההדרכה