כניסה למערכת CRM TURBO > הקלדת מספר טלפון נייד או דוא"ל < הקלד סיסמת כניסה > כניסה למערכת.

 

 

לשחזור סיסמה — שכחתי סיסמה

 

 

הזנת אימייל או טלפון נייד לקבלת סיסמה חדשה > שלח
סיסמה חדשה תשלח לאימייל / טלפון נייד

 

 

בחלקו העליון של המסך 4 מסננים > כל הפניות / פניות חדשות / פניות בטיפול / פגישות עתידיות.

√ מעבר למסנן פניות חדשות > מציג את כל הפניות בסטטוס חדש או פניה חוזרת.

 

 

√ כניסה לכרטיס הלקוח על ידי לחיצה את שורת הפניה של הלקוח.

 

 

√ לחיצה על אחת הרשומות תפתח את כרטיס הלקוח

 

 

√ יש לעדכן את סטטוס הלקוח בהתאם לשלב מכירה הרלוונטי – בטיפול / פגישה / עסקה / לא רלוונטי

 

 

√ לחיצה על כל אחד משלבי המכירה פותח רשימת סטטוסים, נבחר את הסטטוס הרלוונטי בהתאם לסטטוס המכירה מול הלקוח.

דוגמא א' :שלב מכירה בטיפול > סטטוס: ביקש לחזור מאוחר יותר

 

 

√ נפתח חלון לקביעת תאריך להמשך טיפול > בתאריכון נקבע את התאריך שבו אנו רוצים לקבל את התזכורת על ידי בחירת התאריך בלוח השנה > נקבע את השעה > עדכן ( ניתן להעזר במועדים האוטומטיים,
כגון: המשך מעקב בעוד יום מעכשיו / המשך טיפול בעוד 3 ימים מעכשיו, המשך טיפול עוד שבוע מעכשיו)

 

 

√ עדכון הערות משיחה בטקסט חופשי – ניתן לעדכן בהיסטוריה והוספת הערות

 

 

√ כתוב הערה > שמור > חזרה

 

 

דוגמא ב' :שלב מכירה > פגישה

 

 

קבע פגישה > כותרת לפגישה > כתוב הערה > בחירת מועד הפגישה בתאריכון > שעה > קבע פגישה.

√ הפגישה מתווספת ליומן הטלפון ונשלחת למייל כזימון גם ללקוח וגם למתאם הפגישה על מנת לצרף אותה ליומן האישי.

 

 

דוגמא ג' :שלב מכירה > עסקה

 

 

√ עסקה נסגרה

 

 

√ עדכון סכום העסקה > כותרת > סכום > שמור !

 

 

 דוגמא ד' :שלב מכירה > לא רלוונטי

 

 

√ בחירת הסטטוס המתאים

 

 

√ ניתן להתחיל שיחת WhatsApp / אימייל / SMS או לחייג ישירות מתוך כרטיס הלקוח

 

 

√ מסנן פניות בטיפול מציג את כל הפניות שיש להם סטטוס להמשך טיפול

 

 

√ מסנן פגישות עתידיות מציג את כל הפניות העתידיות

 

 

√ רשימת מסננים נוספים ניתן לראות > בלחיצה על מסננים

 

 

ניתן למיין כל מסנן לפי תאריך טיפול / תאריך יצירה / תאריך עדכון אחרון.

 

 

*הגדרת המסננים נשמרת כברירת מחדל לכניסה הבאה

√ הוספת פניה באופן ידני > הוספה פניה +

 

 

√ נפתח חלון הוספת פנייה, יש למלא בו את כל פרטי הלקוח – שם הלקוח, דוא"ל , טלפון ראשי , מקור הגעה , משוייך ל.. (הכוונה למשתמש מערכת המטפל בפניה) שלב מכירה > שמור

 

 

הגדרות

מצד ימין למעלה הגדרות >

 

 

√ הוספה ועריכת סטטוסים

 

 

בחירת שלב מכירה אליו נרצה להוסיף סטטוס חדש בטיפול / לא רלוונטי / פגישה / עסקה >
מתחת לכל שלב מכירה ניתן להוסיף סטטוס לאותו שלב מכירה באייקון + הוספת סטטוס

 

 

בחירת שם לסטטוס – לדוגמא : אין מענה.

סדר תצוגה – מיקום הסטטוס בתצוגה של הסטטוס תחת אותו שלב מכירה,
נציין זאת במספר 1, 2 , 3 ואילך. > שמור

ניתן לשנות את מיקום הסטטוס גם על ידי לחיצה על החצים.

 

 

ניתן לראות שסטטוס אין מענה התווסף ומוקם ראשון בסטטוסים תחת שלב מכירה בטיפול

 

 

√ הוספה ועריכת משתמשי מערכת

 

 

עריכת משתמש קיים > עפרון

 

 

הגדרת הרשאות לצפייה בפניות
> האם לאפשר צפייה בכל הלידים או רק בלידים של המשתמש
> הרשאות לשדות > האם להסתיר או להציג
> שמור

 

 

הסרת משתמש > ב X

 

 

הוספת משתמש חדש במערכת

 

 

יש למלא את הפרטים הבאים:
שם פרטי, שם משפחה, דוא"ל, טלפון ראשי.

הגדרת הרשאות לצפייה בפניות
> להגדיר האם לאפשר צפייה בכל הלידים או רק בלידים של המשתמש
> הרשאות לשדות >להגדיר האם להסתיר או להציג
> שמור

 

 

√ להורדת האפליקציה לטלפון הנייד

 

 

 

√ כניסה לפרסום > מעביר אותנו לממשק הניהול למדריך מסך הפניות במימשק הניהול לחץ פה !

 

 

√ English – מעבר לאנגלית

 

 

√ הורדת תוסף WhatsApp ו Gmail – קיימת אפשרות שממשק ה CRM יוצג בתוך ממשק ה WhatsApp Web ובממשק ה GMAIL, וכך ניתן להתכתב תוך כדי שימוש בתוך ה CRM ולהוסיף אנשי קשר מתוך WhatsApp וה – GMAIL ישירות לתוך ה CRM או לעדכן הערות והתכתבויות בתוך הכרטיס ב CRM ישירות מתוך ה – WhatsApp וה – GMAIL

1. יש להוריד את התוסף ולהתקין אותו בדפדפן הגלישה שלכם בכרום
2. לאחר מכן להפעיל אותו
3. תוצג בצד הממשק של WhatsApp וה – GMAIL כניסה לתוך FixDigital Turbo CRM > יש להקליד את הסיסמה ומאותו רגע מערכת ה CRM תוצג באופן קבוע כאשר נגלוש מדפדפן זה.
4. ישנה תמיד אפשרות לכבות את התוסף בדפדפן על מנת להסתיר את ה – Turbo CRM

צפיה במסך הדרכה