1) יצירת מספר חכם אורגני-ראשי לאתר או דף נחיתה, כולל החלפה אוטומטית 2) יצירת מספר חכם עבור ערוץ/קמפיין 3) יצירת מספר חכם עבור כל מטרה אחרת 4) שינוי היעד לחיוג במספרים חכמים 5) עריכת מספרים חכמים
• יצירת מספר חכם המיועד להטמעה באתר או דף נחיתה בתור מספר ראשי, אשר יופיע כאשר הליד מגיע באופן אורגני לאתר.
א. יש להיכנס לנכסים דיגיטליים
ב. יש ללחוץ על רשימת הנכסים הדיגיטליים שלי
ג. יש ללחוץ על האייקון של הטלפון הירוק • במידה והאתר/דף נחיתה אינם מופיעים כאן, יש להקים לפי המדריך הזה
ד. במידה וטרם הגדרתם מספר יעד דפיולטיבי לשיחות, יקפוץ חלון, יש לרשום בו את מספר היעד של השיחות ניתן לשנות את מספר היעד לפי ההנחיות במדריך זה בשלב 4
ה. בסיום יש ללחוץ על שמור
ו. במידה והאייקון אדום – זה אומר שכבר יש מספר חכם עבור אתר זה • לצפייה ועריכה של המספר החכם, יש להיכנס למספרים חכמים (שלב 5 במדריך זה)
ז. יש להטמיע מספר זה באתר/דף נחיתה
ח. על מנת שהמספר יתחלף אוטומטית על פי מקור ההגעה, יש להטמיע את הקלאס fix_smartphone לפי המדריך הזה, ואז להמשיך לשלב 2) יצירת מספר חכם עבור ערוץ/קמפיין
• יצירת מספר חכם המיועד עבור ערוץ/קמפיין ספציפי. במידה והאתר חובר כראוי, אז כאשר לידים יגיעו מקמפיין זה לאתר, המספר יתחלף אוטומטית מהמספר הראשי-אורגני, למספר של הקמפיין. כך נדע את מקור ההגעה של ליד שהתקשר.
א. יש לוודא שהאתר/דף נחיתה חובר כראוי לפי המדריך הזה, בדגש על סעיף 3 בתוך הלינק של חיבור האתר
ב. יש להיכנס לערוצים
ג. יש ללחוץ על האייקון של הטלפון הירוק • במידה והערוץ/קמפיין אינם מופיעים, יש לחבר את חשבון המודעות, לפי המדריך הזה
ו. במידה והאייקון אדום – זה אומר שכבר יש מספר חכם עבור ערוץ/קמפיין זה • לצפייה ועריכה של המספר החכם, יש להיכנס למספרים חכמים (שלב 5 במדריך זה)
ז. אין צורך להטמיע מספר זה באתר / דף נחיתה, שכן הוא יתחלף אוטומטית
• ניתן ליצור מספרים חכמים עבור כל מטרה, וכך למדוד מקורות הגעה של לידים שהתקשרו. למשל – ניתן ליצור מספר חכם עבור כרטיס העסק בגוגל. דוגמא נוספת, ניתן ליצור מספר חכם עבור פרסומת בעיתון או בשלטי חוצות, או עבור טיקטוק, וכיוצא באלה
א. יש להיכנס למספרים חכמים
ב. יש ללחוץ על + הוספת מספר חכם
ג. יש לבחור מספר לקמפיינים ד. יש לבחור שיחות ישירות ה. יש לרשום שם לערוץ
ו. במידה וטרם הגדרתם מספר יעד דפיולטיבי לשיחות, יקפוץ חלון, יש לרשום בו את מספר היעד של השיחות ניתן לשנות את מספר היעד לפי ההנחיות במדריך זה בשלב 4
ז. בסיום יש ללחוץ על שמור
• ניתן לשנות את היעד אליו יופנו השיחות של המספרים החכמים
א. יש להיכנס ללקוחות / חברות / אשף הקמה
ב. יש ללחוץ על עריכה – אייקון של עיפרון כחול
ג. יש להיכנס להגדרת התראות
ד. יש לעדכן את מספר היעד עבור המספרים החכמים
• בלשונית מספרים חכמים ניתן להיכנס למצב עריכה על ידי לחיצה על העיפרון הכחול
א. ניתן לקבל התראה ב SMS כל פעם שליד פונה למספר חכם זה
ב. ניתן להגדיר איזה מספר יופיע אצל מקבל השיחה במקרים בהם נרצה לראות את מספר הטלפון של הליד, יש לבחור מספר מתקשר במקרים בהם נרצה לראות את המספר החכם, יש לבחור מספר FIX
ג. ניתן להגדיר מי ישמע את הכרזת הפתיח שאומרת שהשיחות מוקלטות • מסיבות רגולטוריות, אם וכאשר השיחות מוקלטות, אנו מחויבים להשמיע הכרזה זו • ניתן להגדיר שהשיחות לא יהיו מוקלטות כלל, ואז הכרזה זו תוסר אוטומטית ולא תושמע לאף צד בשיחה
ד. במידה והשיחות מופנות ליותר מיעד אחד, ניתן להגדיר שיצלצל בכל מספרי היעד במקביל, או אחד אחרי השני (מוביל נגרר), או לפי נתב שיחות. • במידה ובוחרים נתב שיחות, יש להעלות פתיח קצר למחייג השיחה, עם השמעת אפשרויות הבחירה. • יש לשים לב! תא קולי נחשב מענה ולא יעבור למספר הבא.
ה. ניתן להוסיף פתיח קצר שהליד ישמע לפני שהשיחה תחובר o מומלץ עד 3 שניות לכל היותר, מכיוון שהשיחה תחובר רק לאחר הפתיח o יש להעלות קובץ בפורמט WAV o הגדרות שמע מומלצות: 16bit 8,000Hz MONO o שם הקובץ צריך להיות באנגלית בלבד, קצר, וללא תווים מיוחדים o לאחר העלאת הקובץ, יש להמתין 15 דקות ואז לבדוק תקינות
ו. ניתן להגדיר מוזיקת המתנה o יש להעלות קובץ בפורמט WAV o הגדרות שמע מומלצות: 16bit 8,000Hz MONO o שם הקובץ צריך להיות באנגלית בלבד, קצר וללא תווים מיוחדים o לאחר העלאת הקובץ, יש להמתין 15 דקות ואז לבדוק תקינות
ז. ניתן להוסיף פתיח קצר שהנציג ישמע לפני שהשיחה תחובר o מומלץ עד 3 שניות לכל היותר, מכיוון שהשיחה תחובר רק לאחר הפתיח o יש להעלות קובץ בפורמט WAV o הגדרות שמע מומלצות: 16bit 8,000Hz MONO o שם הקובץ צריך להיות באנגלית בלבד, קצר, וללא תווים מיוחדים o לאחר העלאת הקובץ, יש להמתין 15 דקות ואז לבדוק תקינות
ח. בסיום יש ללחוץ על עדכן
לצפיה במסך הדרכה