עריכת סטטוס הכולל פעולה של שליחת דוא"ל ב- Fix.CRM

1.מצד שמאל בחלקו העליון של מסך ה-CRM > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים

מסך פניות > עיפרון

במידה ומופיעה יותר ממודל אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.

 

תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי> לדוגמא: שירות לקוחות >  גלגל שיניים משמאל.

 

אנו רואים שקיימת לסטטוס הנ"ל אוטומציה לדוא"ל

 

בחירת הסטטוס לעדכון > עיפרון משמאל עריכה >

 

עריכת אוטומציה > לשונית דוא"ל  > עריכה

 

עדכון שדות :

נשלח מ = יש להזין את כתובת הדוא"ל אשר ממנה ישלח המייל

ישלח ל = יש להזין את כתובת המייל אליה רוצים לשלוח את המייל באופן אוטומטי. ניתן להזין יותר מכתובת מייל אחת בהפרדה של "פסיק" או

לחליפין ניתן להגדיר שהמערכת תמשוך אוטומטי את כתובת המייל של הלקוח ע"י הכנסת שדה דינאמי של דוא"ל ראשי

 

* שדה דינמי זהו שדה מתוך כרטיס לקוח, בעת בחירה בשדה דינמי ערך השדה ימשך באופן אוטומטי מכרטיס הלקוח לתוכן ההודעה או לכל שדה שנבחר.

 

ניתן להגדיר תזמון ספציפי לכל שליחה. כלומר מרגע בחירת הסטטוס ייצא המייל לפי איזה זמן שנקבע את שליחת המייל.

תזמון = בשדה תזמול נגדיר את ההגדרה של התזמון :  דקות / שעות / ימים וכ"ו..

תזמון שליחה = בשדה תזמון שליחה נגדיר את הכמות של יחידות הזמן

נושא = יכיל את נושא המייל

גוף המייל = יכיל את גוף המייל שרוצים שישלח

 

בגוף המייל ניתן לרשום את תוכן ההודעה ולהשתמש בשדות דינמים שימשכו אוטומטי נתונים מכרטיס הלקוח . לדוגמה: המייל ימשוך אוטומטי את שם הלקוח, את כתובת הלקוח וכו'..

 

                                                                                                                                           בסיום עדכן ! 

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה