מחיקת סטטוס קיים Fix. CRM

1. מצד שמאל בחלקו העליון של המסך > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים

 

 

2. מסך פניות > עפרון

במידה ומופיעה יותר ממודל אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.

 

 

3. תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי> גלגל שיניים משמאל.

 

 

4. בחירת הסטטוס למחיקה > X משמאל מחיקה >

 

 

5. יש להגדיר לאן יועברו הפניות הנמצאות בסטטוס שנמחק – לאיזה סטטוס יועברו במערכת

 

 

6. לאחר בחירת הסטטוס אליו יועברו הפניות עם הסטטוס שאנו מוחקים > טוב.

 

 

 

לצפיה במסך הדרכה