מדריך יצירת אוטומציה לשיוך פניות חדשות עבור משתמש ספציפי ב – Fix.CRM על פי: מודעה בקמפיין

כניסה לסוכנות www.fixdigital.co.il

1. אוטומציות > הוספת אוטומציה חדשה

 

 

2. בחירת CRM > המשך

 

 

3.שם האוטומציה > בחירת לקוח (הלקוח אליו נרצה לשייך את האוטומציה).

 

 

4. בחירת נכס דיגיטלי (ניתן לבחור נכס דיגיטלי ספציפי או את כולם) > ערוץ (ניתן לבחור ערוץ ספציפי או את כולם) > קבוצת מודעות (ניתן לבחור קבוצת מודעות ספציפית או את כולם) >פרויקט (ניתן לבחור פרויקט ספציפי או את כולם) > המשך.
*חובה לבחור ערך בכל אחד מהשדות

 

 

5. הגדרות נוספות: סטטוס ליד > מקור ליד > מצב שיחה > המשך

(אלו הגדרות שכאשר הן מתקיימות אנו רוצים שהאוטומציה תפעל)

 

 

יש לבחור את סטטוס כניסת הליד בו תתקיים האוטומציה:

 

 

יש לבחור את מקור כניסת הליד בו תתקיים האוטומציה:

 

 

יש לבחור את מצב השיחה הנכנסת בו תתקיים האוטומציה:

 

 

דוגמה:  להפעלת כלל עבור כל הפניות כולל כפולים שמתקבלות מטלפונים חכמים שנוצרו במערכת והשיחות מהם לא נענו.

 

 

6. תהליך – במידה ויש יותר מתהליך אחד במערכת נבחר לאיזה תהליך נרצה שהפניות יקלטו.

סטטוס – באיזה סטטוס נרצה שהפניות יקלטו במערכת (בדרך כלל מומלץ סטטוס חדש)

נציג – המשתמש אליו נרצה לשייך אוטומטית את הפניות המתקבלות מהאוטומציה שהוגדרה

 

 

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה