כניסה לסוכנות www.fixdigital.co.il
1. אוטומציות > הוספת אוטומציה חדשה
2. בחירת CRM > המשך
3.שם האוטומציה > בחירת לקוח (הלקוח אליו נרצה לשייך את האוטומציה).
4. בחירת נכס דיגיטלי (ניתן לבחור נכס דיגיטלי ספציפי או את כולם) > ערוץ (ניתן לבחור ערוץ ספציפי או את כולם) > קבוצת מודעות (ניתן לבחור קבוצת מודעות ספציפית או את כולם) >פרויקט (ניתן לבחור פרויקט ספציפי או את כולם) > המשך. *חובה לבחור ערך בכל אחד מהשדות
5. הגדרות נוספות: סטטוס ליד > מקור ליד > מצב שיחה > המשך
(אלו הגדרות שכאשר הן מתקיימות אנו רוצים שהאוטומציה תפעל)
יש לבחור את סטטוס כניסת הליד בו תתקיים האוטומציה:
יש לבחור את מקור כניסת הליד בו תתקיים האוטומציה:
יש לבחור את מצב השיחה הנכנסת בו תתקיים האוטומציה:
דוגמה: להפעלת כלל עבור כל הפניות כולל כפולים שמתקבלות מטלפונים חכמים שנוצרו במערכת והשיחות מהם לא נענו.
6. תהליך – במידה ויש יותר מתהליך אחד במערכת נבחר לאיזה תהליך נרצה שהפניות יקלטו.
סטטוס – באיזה סטטוס נרצה שהפניות יקלטו במערכת (בדרך כלל מומלץ סטטוס חדש)
נציג – המשתמש אליו נרצה לשייך אוטומטית את הפניות המתקבלות מהאוטומציה שהוגדרה
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה