אוטומציה לשליחת פניות ב – API מ – FIXDIGITAL למערכת חיצונית.

כניסה למערכת  FIXDIGITAL

https://www.fixdigital.co.il

 

1. חברות -> עריכה

 

* אם אין לשונית חברות אז יש להיכנס ל "אשף הקמה"

 

2. אינטגרציות וחיבורי API

 

 

2. הוסף אוטומציה חדשה

 

3. יש לבחור >API – URL > המשך

 

4. בחירת שם לאוטומציה > שיוך הלקוח עבורו מתבצעת האוטומציה > המשך.

 

5. הגדרות אוטומציה > נכס דיגיטלי ( בחירת הנכס עליו נרצה שתתקיים האוטומציה החדשה) > קמפיין (בחירת הקמפיין עליו נרצה שתתקיים האוטומציה) > פרויקט (בחירת הפרויקט עליו נרצה שתתקיים האוטומציה החדשה) > המשך.

בכלל הבחירות יש לבחור אחד ספציפי או את כולם אין אפשרות לא לבחור כלום.

 

6. הגדרות נוספות, סטטוס ליד > מקור ליד > מצב שיחה > המשך (*אלו הגדרות שכאשר הן מתקיימות אנו רוצים שהאוטומציה תפעל)

 

 

7. במסך "הגדרות פעולה" יש להזין את הכתובת ה – URL של היעד לשליחה ואת הפרמטרים לשליחה > שמירה.

 

 

דוגמא לשליחה ב – GET  :

 

דוגמה לשימוש ב POST   :

 

ישנם 2 שדות Headers שניתן להזין עבור מערכות הדורשות קבלת נתונים מסוימים ב – Headers

 

ניתן להגדיר שדה Content Type אם מערכת הקצה דורשת העברת נתון זה

 

את הפרמטרים ניתן להזין באמצעות שדות דינמיים
(*יש לשים את הסמן בשדה אליו רוצים להכניס את השדות הדינאמיים ולבחור את השדות מרשימת הערכים בשדות הדינאמיים למטה)

 

דוגמה להוספת פרמטר אימייל באמצעות בחירת הפרמטר אימייל מהרשימה

 

ניתן להוסיף נתונים נוספים מהטופס לשדה ספיציפי במערכת קצה באמצעות הפרמטר {OTHER_FIELDS}

הפרמטר הזה מכיל את כל הנתונים הנוספים של הטופס

כדי להעביר שדה ספיציפי יש להזין אותו בתוך פרמטר זה

 

לדוגמה אם קיים בטופס שדה "city" וצריך להעביר אותו לתוך שדה "עיר" במערכת קצה יש להגדיר את הפרמטר באופן הזה: {{OTHER_FIELDS{city}

 

צפיה במסך ההדרכה