1.מצד שמאל בחלקו העליון של מסך ה-CRM > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים
2.מודול "מסך פניות" > עיפרון
במידה ומופיעה יותר ממודל אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.
3.תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי> גלגל שיניים משמאל בתהליך בו קיים הסטטוס שרוצים לעשות לו את השינוי.
ישנם שני סוגי טריגרים לשליחת SMS בלחיצה על סטטוס:
סוג א': כאשר לוחצים על סטטוס > נפתח חלון לשליחת SMS (לרוב מכיל את תוכן ההודעה המוכנה מראש) ועל מנת שה- SMS ישלח יש לאשר את השליחה.
*בוחרים במקרה זה כאשר רוצים לראות/לערוך / לרשום את ה SMS לפני השליחה
לדוגמא:
סוג ב': כאשר לוחצים על סטטוס > ה- SMS נשלח ללא הצגה של ההודעה. (ההודעה המוכנה מראש נשלחת אוטומטית ללא תצוגה שלה) .
*בוחרים במקרה זה כאשר רוצים לשמור על סטטוס מסויים כמו תאום פגישה ושבנוסף תצא הודעת SMS מוכנה ללקוח
4. בחירת הסטטוס לעדכון (סטטוס עם טריגר לשליחת SMS יופיעו בשורת הסטטוס שליחת SMS ) > עיפרון משמאל >עריכה
5.ביטול טריגר לסטטוס עם שליחת SMS בו נפתח חלון לאישור שליחת ה -SMS .
פעולות > ללא > שמירה.
6.ביטול טריגר שליחת SMS לסטטוס שכאשר בוחרים בו הודעת ה – SMS נשלחת אוטומטית ללא חלון תצוגת ההודעה.
שלח SMS > עריכה
עדכון צ'ק בוקס – הורדת ה- V בריבוע הכחול ועדכון ללא פעיל > עדכן
שמירה
לצפיה במסך הדרכה