הרשאות ניתן להגדיר לפי תפקיד או לפי משתמש
לפי תפקיד
הגדרת הרשאות לקבוצת משתמשים בעלי אותו תפקיד ביצירת משתמש במערכת מתבצע שיוך לתפקיד (לדוגמא: איש מכירות).
לפי משתמש
הרשאות באופן פרטי עבור משתמש ספציפי (לדוגמא: משתמש X רואה את הפניות של משתמש Y)
1.כניסה למסך הגדרות
2. בקרה למשתמש וגישה > גישה משותפת
3. יש ללחוץ על החץ המופנה כלפי מטה
כאן ניתן לראות את ההרשאות הקיימות
הגדרות ברירת מחדל:
משתמשים בתפקיד "מנהל מכירות" רואים את הלקוחות של כלל התפקידים
משתמשים בתפקיד "מתאם פגישות" רואים את הלקוחות של משתמשים בתפקיד מתאם פגישות + משתמשים בתפקיד מנהל מכירות
משתמשים בתפקיד "איש מכירות" רואים את הלקוחות של עצמם בלבד
משתמשים בתפקיד "לקוחות שלי וחדשים" רואים את הלקוחות של עצמם ושל משתמש מנהל מערכת (לקוחות שעדיין לא משויכים למשתמש מסוים)
משתמשים בתפקיד "שרות לקוחות" רואים את הלקוחות של עצמם ושל משתמש מנהל מערכת (לקוחות שעדיין לא משויכים למשתמש מסוים)
כדי לקבוע את הרשאות המשתמש לפי רשימה זו, יש להיכנס לעריכת משתמש ולבחור את התפקיד המתאים.
בסרגל "קיצורי דרך" ל"הגדרות משתמשים"
במסך זה יופיעו רשימת המשתמשים > יש ללחוץ על "לערוך" ב 3 נקודות
ולבחור את התפקיד הרצוי מרשימת התפקידים הקיימים
לצפיה במסך הדרכה