הגדרת קבלת התראות על פניות חדשות ב- SMS או ב- Email במערכת FixDigital

1.כניסה למערכת – Fixdigital.co.il

2.לשונית לקוחות / חברות / אשף הקמה > עריכה (עפרון)

 

 

3.הגדרת התראות

 

 

4.עדכון הגדרת התראות – (שליחת פניות בדוא"ל מתבצע על ידי כיבוי או הפעלה של קבלת פניות בדוא"ל)

 

         a. הפעלת שליחת פניות בדוא"ל מתבצע על ידי לחיצה על הכפתור הכחול והפעלת קבלת פניות והתראות בדוא"ל.

 

 

         b. דוא"ל לקוח > (אחד בשורה, כל כתובת מייל הרשומה תקבל כל פניה חדשה שנוצרת במערכת ישירות לתיבת המייל שלה)

 

 

         c.הזנת מספר טלפון שליו יופנו השיחות כברירת מחדל לקבלת שיחות נכנסות מטלפון חכם
        (*ניתן גם לעדכן מספר טלפון שונה לפי נכס או ערוץ )

 

 

         d. מספר שיוצג – בעת קבלת שיחות ממספר חכם נבחר את המספר שיוצג

            מספר מתקשר או מספר FIX שזה מספר חכם > שמור.

 

 

לצפיה במסך הדרכה