הגדרת שליחת דוא"ל מובנה (תבנית מוכנה) ב-CRM על ידי בחירת סטטוס

כניסה ל-CRM > מצד שמאל בחלקו העליון של המסך > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים

 

 

מסך פניות > עריכה (עיפרון)

במידה ומופיע יותר ממודל אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.

 

 

תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי> גלגל שיניים משמאל.

 

 

בחלקו התחתון של המסך > הוספה

 

 

צור סטטוס חדש >לשונית הגדרות > עדכן את הפרטים הבאים:

שם סטטוס, הקצאה לתפקידים/הקצאה למשתמשים, סטטוס

 

 

> שמירה.

 

 

ניתן להגדיר, האם הסטטוס הזה יופיע רק למשתמשים או לתפקידים ספציפיים בשדות הקצאה          לתפקידים ושדה הקצאה למשתמשים.

בנוסף, ניתן להגדיר לאיזה שלב מכירה הסטטוס השתייך בשדה סטטוס

בטיפול / לא רלוונטי/ פגישה / עסקה.

לשונית פעולות > יש לסמן את העיגול הריק ליד –הצג חלון דוא"ל   > כתיבת נושא דוא"ל (במידה ורוצים שדה דינמי שימשוך מתוך הלקוח פרטים אוטומטיים כמו "שם הלקוח" וכדו'.. > יש לבחור שדה דינמי שם מלא  ולמקם אותו במקום הרלוונטי) > ניתן לשייך מראש תבנית דוא"ל לסטטוס (כל פעם שנבחר בסטטוס יפתח פופ אפ לשליחת מייל עם התבנית המשויכת, למדריך להגדרת תבניות דוא"ל לחץ פה)  > שמור .

 

 

בלשונית מסננים נגדיר באילו מסננים הסטטוס יופיע ע"י תיוג פעיל> שמירה.

 

 

לצפייה במסך הדרכה