כניסה ל-CRM > מצד שמאל בחלקו העליון של המסך > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים
מסך פניות > עריכה (עיפרון)
במידה ומופיע יותר ממודל אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.
תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי> גלגל שיניים משמאל.
בחלקו התחתון של המסך > הוספה
צור סטטוס חדש >לשונית הגדרות > עדכן את הפרטים הבאים:
שם סטטוס, הקצאה לתפקידים/הקצאה למשתמשים, סטטוס
> שמירה.
ניתן להגדיר, האם הסטטוס הזה יופיע רק למשתמשים או לתפקידים ספציפיים בשדות הקצאה לתפקידים ושדה הקצאה למשתמשים.
בנוסף, ניתן להגדיר לאיזה שלב מכירה הסטטוס השתייך בשדה סטטוס
בטיפול / לא רלוונטי/ פגישה / עסקה.
לשונית פעולות > יש לסמן את העיגול הריק ליד –הצג חלון דוא"ל > כתיבת נושא דוא"ל (במידה ורוצים שדה דינמי שימשוך מתוך הלקוח פרטים אוטומטיים כמו "שם הלקוח" וכדו'.. > יש לבחור שדה דינמי שם מלא ולמקם אותו במקום הרלוונטי) > ניתן לשייך מראש תבנית דוא"ל לסטטוס (כל פעם שנבחר בסטטוס יפתח פופ אפ לשליחת מייל עם התבנית המשויכת, למדריך להגדרת תבניות דוא"ל לחץ פה) > שמור .
בלשונית מסננים נגדיר באילו מסננים הסטטוס יופיע ע"י תיוג פעיל> שמירה.
לצפייה במסך הדרכה