הוספה שדה Fix.CRM

1.קיצורי דרך > פתיחת הגדרות שדות

 

2.בחירת מודול (לרוב "מסך לקוחות")


 

3.העמוד מחולק למקטעים לדוגמה: סטטוס, פרטי ליד, פרטים כלליים וכו'.. יש לבחור את המקטע אליו נרצה להוסיף את השדה >

 

4.בסוף המקטע הספציפי  + הוספה 

 

 

5.עריכת שדה

 

 בחירת סוג שדה  >

סוגי השדות לבחירה:

טקסט, עשרוני, מספר שלם, אחוזים, מטבע, תאריך, תאריך שעה, דוא"ל, טלפון, רשומות בחירה, בחר תיבת משולבת, סקייפ, זמן – Multi , תיבת סימון , אזור טקסט, URL   >

 

  • משך = אורך המקסימלי של התווים בשדה,

התווים כוללים אותיות, מספרים, רווחים, ניקוד ותווים נוספים.  

  • ערך ברירת מחדל = באפשרותך להגדיר ערך ברירת מחדל עבור שדות, כך שבכל רשומה חדשה שתיווצר ערך ברירת המחדל שהוגדר יחול באופן אוט' בשדה אך ניתן יהיה לשנותו במידת הצורך באופן ידני.
  • יצירה מהירה – סימון Check Box של שדה יצירה מהירה יציג את השדה ביצירה מהירה של הוספת לקוח חדש

 

  • תצוגת שדה מפתח = סימון Check Box של תצוגת שדה מפתח יציג את השדה בכרטיס הלקוח מצד ימין.

 

  • חיפוש גלובאלי – סימון Check Box של חיפוש גלובאלי מאפשר חיפוש פניות בדאטה על פי שדות שסומנו בחיפוש גלובאלי, לדוגמה שדה ת. זהות, טלפון ראשי, טלפון משני, אימייל ועוד..

ניתן לסמן יותר משדה אחד בחיפוש גלובאלי, כאשר נזין ערך בשדה הקלד לחיפוש המערכת תסרק ותחפש את הערך בכל השדות שסומנו בחיפוש גולבאלי ותציג את תוצאות החיפוש בהתאם.

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה