הוספת תהליך חדש  Fix.CRM

תהליך מהו?  – ניתן לעבוד במערכת Fix.CRM במספר תהליכים שונים במקביל לדוגמה: תהליך מכירות בנוסף לתהליך שירות לקוחות ותהליך הנהלת חשבונות.

לכל תהליך ניתן להגדיר משתמשים ספציפיים, סטטוסים ומסננים שיופיע רק בתהליך ספציפי אליו הם משויכים.

נבחר לעבוד עם תהליכים , כאשר ישנם מחלקות שונות בתוך הארגון ובעלי תפקידים שונים לכל מחלקה שצריכים לעבוד בתהליך ספציפי עם תהליך טיפול שונה, כל משתמש ישויך לתהליך / למחלקה בה הוא עובד.

 

לדוגמה: איש מכירות ישויך לתהליך מכירות בכניסתו למערכת הוא יכנס ישירות לתהליך מכירות ויעבוד בתהליך זה בו יוצגו מסננים וסטטוסים הייחודיים לתהליך זה.

 

הוספת תהליך חדש לפי שלבים:

  1. מצד שמאל בחלקו העליון של המסך > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים

 

  1. מסך פניות > עפרון

במידה ומופיעה יותר ממודול אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.

 

  1. תהליכים – להוספת תהליך נוסף למודול הנבחר > הוספה

 

  1. צור תהליך חדש > עדכן את הפרטים הבאים:

 

הגדרת שם לתהליך > הגדרת ברירת מחדל ( במידה ומעוניינים שהתהליך יפתח ראשון בעת כניסה למערכת) >

הקצאה לתפקידים (בעלי תפקידים שיכולים להיכנס לתהליך) > הקצאה למשתמשים (משתמשים ספציפיים שישייכו לתהליך)

 

> שמירה.

 

  1. בחירת תהליך שהוקם > שיוך סטטוס לתהליכים. 

 

  1. הסטטוסים בצבע כחול ועם סימון V , אלו הסטטוסים שמוצגים בכל תהליך בכרטיס הלקוח.

 

הוספת סטטוס בתהליך ספציפי:

 

תתבצע ע"י לחיצה על הסטטוס שנמצא תחת הכותרת של התהליך אליו נרצה להוסיף את הסטטוס כך שהסטטוס יצבע לכחול ויקבל את הסימון של ה V > בחלקו התחתון של המסך >  שמירה


 

 

לאחר הוספת הסטטוסים שנרצה לתהליך ספציפי, לדוגמה: אם בחרנו להוסיף סטטוס אין מענה לתהליך הנהלת חשבונות

כאשר נכנס לעבוד בתהליך הנהלת חשבונות הסטטוסים שיופיעו בכרטיס הלקוח יהיו הסטטוסים שנבחרו להופיע באותו תהליך, לדוגמה: סטטוס אין מענה.