הפעלת TURBO CRM מתוך סוכנות

כניסה לסוכנות > www.fixdigital.co.il

לקוחות / חברות > יש להיכנס ל"פעולות" ללקוח / חברה אשר רוצים ליצור CRM > עיפרון

 

 

ממשק מנג'ר ומערכת – Fix Turbo CRM  > הגדרות משתמשים ו Fix Turbo

 

 

הוסף >

 

 

מילוי פרטי הלקוח

שם פרטי , שם משפחה , דוא"ל , מספר טלפון

סיסמה ( מספר טלפון של הלקוח רק מספרים )

הגדרת משתמש –

מנהל

משתמש קליטת פניות ראשי

גישה ל Fix Turbo CRM

גישה לממשק מנג'ר

 

 

הגדרת הרשאות בלשונית בשנייה –

  1. צפייה בכל  הלידים – תיוג זה מאפשר למשתמש לצפות בכל הלידים במערכת ואילו כיבוי הבחירה מאפשר למשתמש לצפות רק בלידים המשויכים לו.
  2.  עריכת לידים – מאפשר עריכה של ליד, לדוגמה: עריכת שם מלא.
  3. להציג איש מכירות – הצגת רשימת אנשי המכירות בטבלת הפניות וצפייה בפניות או לא לראות את רשימת אנשי המכירות

הרשאת שדות – ניתן להגדיר איזה שדות בפרטי הליד יראה המשתמש

שם מלא / דוא"ל / טלפון / מחיר / פרטים נוספים / סכום עסקה

 

 

הגדרת הרשאות כללי בלשונית השלישית – נגדיר נכס, קמפיין או  פרויקט ספציפי או הכל מהם יכנסו הפניות למשתמש.

 

 

 

שמור !

 

משתמש נוצר – ניתן לראות ש Turbo  CRM מסומן ב V, סימון זה מעיד שללקוח / חברה נפתח Turbo CRM ,

ניתן להכנס ל – Turbo  CRM מצד שמאל >  פעולה > אייקון פלאפון

 

 

**כעת יש למשתמש אפשרות להיכנס ל Turbo CRM או דרך המחשב בקישור הבא –

www.app.fixdigital.co.il

או להוריד את האפליקציה של FixDigital המופיע בחנות של AppStore או של Google Play ואז לבצע שימוש דרך הטלפון הנייד.

 

לצפיה במסך הדרכה