מדריך להקמת מסנן חדש ב- Fix.CRM

1.הוספת מסנן חדש > +

 

 

2. צור מסנן > שם מסנן (= שם המסנן לתצוגה) > תהליך (לאיזה תהליך נרצה להציג את המסנן לרוב תהליך "כללי" או הכל – לכל התהליכים) >

 

 

3. לחיצה על השורה "בחר וסדר עמודות" יפתח רשימת עמודות לבחירה ניתן להוסיף / להסיר עמודות וכן לסדר אותם לפי סדר הופעתם ברשימה.

*כלומר, כאן מגדירים אלו עמודות נראה בטבלה של הפניות כאשר נלחץ על המסנן שיצרנו.

 

 

  • ניתן להחיל את השינויים על כל המסננים על ידי בחירה באפשרות "החל עמודות על כל המסננים"

 

 

4. להזמין (אם ממספרים את כל המסננים באותו מודול ואותו תהליך למשל  מ 1-10 סדר הופעת המסננים יקבע לפי המספור בשדה מיקום המסנן). להזמין = לקבוע את מיקום המסנן בתפריט הצד של המסננים.

 

 

5. בחר תנאי לסינון – כדי להגדיר את המסנן יש ליצור תנאים. ישנם 2 סוגי תנאים:

1. כל התנאים

לדוגמא אם נרצה לסנן את כל הלידים שנוצרו היום והם גם בסטטוס "אין מענה" כלומר חובה ש 2 התנאים האלו יתקיימו כדי שהליד יוצג.  יש להגדיר תנאי:

סטטוס ליד = אין מענה  וגם  תאריך יצירה = היום

2. אחד מהתנאים

לדוגמא אם נרצה לסנן את כל הלידים בסטטוס "אין מענה" או בסטטוס "לחזור בבוקר" כלומר מספיק שאחד מהתנאים האלו מתקיים כדי שהליד יוצג. יש להגדיר תנאי:

סטטוס ליד = אין מענה  או  סטטוס ליד = לחזור בבוקר

 

 

5.לסיום יש ללחוץ על כפתור שמירה

 

לצפיה במסך הדרכה