התקבלה פניה במייל' ולא נמצאה ב – CRM

 כדי שכל הפניות יכנסו ל Fix.CRM יש לוודא:

1. שהקמפיינים כולם מחוברים בצורה תקינה ונמצאים בסטטוס פעיל.
*פעולה זו מתבצעת על ידי מנהל הפרסום

2. יש לוודא שכלל הנכסים הדיגיטליים (אתרים ,דפי נחיתה ופייסבוק) מחוברים בצורה תקינה למערכת.
*פעולה זו מתבצעת על ידי המתכנת שמנהל את הנכסים הדיגיטליים

  תהליך איתור הפניה יתבצע ראשית במסך פניות בסוכנות > ולאחר מכן ב – CRM בשורת החיפוש המופיע למעלה.


מדריך איתור ליד   FIX-CRM

1.הזנת מספר הטלפון במסך פניות – בממשק מנהל

2.במידה ונמצא הליד יש לאתרו גם ב CRM על ידי הזנת 4 ספרות אחרונות של המספר.

3.במידה וליד לא נמצא יש לבדוק מאיזה קמפיין / נכס הגיע הפנייה

ממשק מנהל > קמפיינים > קמפיינים ממומנים> בחירת הכל >

חשוב ומומלץ !

ששם הקמפיין יהיה זהה לשם הקמפיין במדיה בה הוקם, לטובת השפה אחידה בין הקמפיינר למנהלי השיווק והמכירות.

  • אם יודעים את שם הקמפיין אז ניתן לרשום בשדה חפש  > וחפש במלבן הכחול או inter
  • במידה ומצאנו את שם הקמפיין, יש לוודא שזה אכן הקמפיין ולבדוק סטטוס הקמפיין

      פעיל/לא פעיל/ פעיל לא מחובר / טוקן לא תקין / אין הרשאה.

  • במידה ולא נמצא הקמפיין יש להקימו ולחברו למערכת.

4.תנועה אורגנית – לוודא שכל הנכסים בסטטוס פעיל

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה