בחלקו העליון משמאל של המסך > להוסיף לקוח > נפתח עמוד פנייה חדשה,
יש למלא את הפרטים שם מלא , טלפון ראשי בלבד > שמירה > לאחר השמירה יפתח כרטיס הלקוח לצורך המשך עדכון וניהול.
הוספת פנייה חדשה באופן ידני Fix.CRM
1.במסך הראשי מצידו הימיני > לשונית לקוחות > + להוסיף לקוח
2.יצירת פניה חדשה > מילוי פרטי הלקוח > שמירה
השדות: מוקצה ל.. ושם מלא אלו שדות חובה.
3.לאחר שמירת הרשומה יפתח כרטיס הלקוח לצורך המשך עדכון וניהול כרטיס הלקוח..
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הסברה