קיימת אפשרות לעדכן את תאריך המעקב באופן ידני ע"י בחירת תאריך והשעה. או ע"י הגדרות אוטומטיות שהוכנו מראש עבור כל סטטוס.
ניתן להגדיר עדכון תאריך מעקב אוטומטי כבר בבחירת הסטטוס המתבקש. לדוגמה: כאשר בוחרים סטטוס אין מענה > תאריך המעקב יכול להתעדכן אוטומטית לעוד 3 שעות לצורך המשך טיפול, כאשר בוחרים עסוק > תאריך המעקב יתעדכן למחר באותה שעה, כאשר בוחרים לא רלוונטי – חושב > יתעדכן לעוד 3 חודשים להמשך טיפול
קביעת תאריך תזכורת או משימות ידני או על ידי סטטוס Fix.CRM
1.כניסה למסך פניות > בחירת פנייה/רשומה לעדכון משימה /תזכורת
2. עדכון משימה או תזכורת באופן ידני מתבצע על ידי בחירת תאריך מעקב
3. עדכון תאריך מעקב אוטומטי כבר בבחירת הסטטוס המתבקש.
לדוגמה: כאשר בוחרים אין מענה תאריך מעקב יכול להתעדכן אוטומטית לעוד שלוש שעות
כאשר בוחרים עסוק > תאריך המעקב מתעדכן למחר באותה שעה.
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה