הוספת סטטוס ב CRM-PRO

1. מצד שמאל למעלה של המסך > קיצורי דרך > הגדרות וניהול סטטוסים

 

2.מסך פניות > עפרון

במידה ומופיעה יותר ממודול אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.

 

3.תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי> גלגל שיניים משמאל.

 

4.בחלקו התחתון של המסך > הוספה

 

5.צור סטטוס חדש >לשונית הגדרות > עדכן את הפרטים הבאים:

שם סטטוס, הקצאה לתפקידים/הקצאה למשתמשים, סטטוס  > שמירה.

ניתן להגדיר האם הסטטוס הזה יופיע רק למשתמשים או לתפקידים ספציפיים בשדות הקצאה   

לתפקידים ושדה הקצאה למשתמשים בנוסף להגדיר לאיזו קטגוריה הסטטוס השתייך בשדה סטטוס.

 

 

 

 בלשונית מסננים נגדיר באילו מסננים הסטטוס יופיע ע"י תיוג פעיל> שמירה.

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה