1.קיצורי דרך > לקוחות
2.במסך פניות > בחירת מסנן לדוגמא מסנן "פניות במעקב"
3.ניתן לסנן לפי כל אחת מהכותרת הקיימות במסננים
להלן דוגמאות :
לחיצה על השדה הריק מתחת לכותרת סטטוס ליד תפתח לנו את רשימת הסטטוסים הקיימים > הקלדת שם הסטטוס אותו נרצה לפלטר לדוגמה "אין מענה" > בחירת הסטטוס > חפש.
ניתן לבחור יותר מסטטוס אחד לסינון.
התוצאה שהתקבלה היא שבמסנן מופיעים עתה רק כל פניות בסטטוס ליד = אין מענה.
לחיצה על השדה הריק מתחת לכותרת תאריך יצירה תפתח פופ אפ תאריכון,
יש לבחור את טווח התאריכים לסינון.
בחלון התאריכון: מימין נבחר מאיזה תאריך יתבצע הסינון ……. ובצד שמאל בחלונית התאריכון נבחר עד איזה תאריך יתבצע הסינון.
פעולה סימון התאריכים תתבצע ע"י לחיצה ממושכת על מקש ה– Ctrl ובאותו הזמן נסמן עם העכבר את תאריך התחלה ותאריך הסיום לסינון,
רק לאחר סיום עדכון טווח התאריכים נשחרר את הלחיצה ממקש ה – Ctrl
חפש
לחיצה על השדה הריק מתחת לכותרת סטטוס ליד תפתח לנו את רשימת הסטטוסים הקיימים
> הקלדת שם הסטטוס אותו נרצה לפלטר לדוגמה "לחזור בבוקר" > בחירת הסטטוס > חפש.
> הקלדת שם הסטטוס אותו נרצה לפלטר לדוגמה "עסקה נסגרה" > בחירת הסטטוס > חפש.
התוצאה שהתקבלה עתה היא שאנו רואים במסנן רק פניות שתאריך היצירה שלהם תואם לתאריכים שהוגדרו לסינון.
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה