כיצד ניתן לצפות בריכוז כל הפגישות שתואמו ?

מדריך צפייה בריכוז פגישות לפי סטטוס ותאריכי פגישה ומתאם Fix.CRM

1. לוחות שנה / אירועים

 

2. צפה ברשימה

 

 3. מצד ימין – מסננים

 

4. הסבר על העמודות המוצגות בטבלה

 

נושא = נושא הפגישה כולל שם מלא של הלקוח  + טלפון ראשי לקוח + שם משתמש שמתאם את הפגישה.

 

 

מוקצה ל .. =  שם משתמש במערכת שתיאם את הפגישה.

תאריך התחלה ושעה = מועד הפגישה שנקבע.

שם מלא = שם המלא מכרטיס לקוח במסך הפניות

טלפון ראשי – ממסך פניות

סטטוס ליד = ממסך פניות

קמפיין = שם קמפיין ממסך הפניות

 

מתואם ל… = הסניף לו תואמה הפגישה והנציג/סניף שבחרנו בשלב תיאום הפגישה בשדה מותאם ל..

 

 

תאריך יצירה = תאריך יצירה של הפגישה.

 


אפשריות להקמת מסנני פגישות:

פגישות 7 ימים אחרונים  – מציג את כל הפגישות בסטטוס מתוכנן ותאריך הפגישה שלהם ב 7 ימים האחרונים

פגישות חודש קודם –  מציג את כל הפגישות בסטטוס מתוכנן ותאריך הפגישה שלהם היה לחודש הקודם.

פגישות חודש נוכחי – מציג את כל הפגישות בסטטוס מתוכנן ותאריך הפגישה שלהם בחודש הנוכחי

פגישות אתמול –    מציג את כל הפגישות בסטטוס מתוכנן ותאריך הפגישה של אתמול

הכל  –    ללא פילטר

פגישות 7 ימים אחרונים – שלי (מתאמת) כל הפגישות שתואמו ל 7 ימים האחרונים וכל משתמש יראה את הפגישות שהוא תיאם

פגישות שתואמו היום – כל הפגישות שנוצרו או תואמו היום.

 

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה