1.כניסה למערכת – https://www.fixdigital.co.il/login
2.כניסה למסך הפניות >
3 .בחירת לקוח > בחירת ערוץ > טווח תאריכים > חיפוש
*לא לסנן "ללא כפילויות" על מנת לא להגדיל את מחיר הלידים.
(במידה והגישה למסך הפניות הייתה דרך "הפרסום" ב- CRM אז אין צורך לבחור לקוח)
4.עמודה מחיר
התוצאות יציגו את מחיר הליד לפי החישוב הבא:
עלות הקמפיינים במדיה הממומנת (גוגל / פייסבוק) לפי התקציב שנוצל בגוגל או בפייסבוק > לטווח התאריכים שנבחר > חלקי כמות הפניות (כולל שיחות טלפוניות)
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה