מדריך גישה לדוחות במערכת הפרסום של "FixDigital"

כניסה למערכת הפרסום – fixdigital.co.il

 

 

מסך-  דוחות >

 

 

> בחירת דו"ח לצפיה בנתונים

פירוט הדוחות הקיימים :

 

1. שליחה ותזמון דו"ח פניות ללקוחות:

 

 

משלוח מהיר של ריכוז הפניות ללקוח לפי תקופה.

ניתן לבחור לשלוח דו"ח ללקוח ספציפי או לכל הלקוחות לפי טווח תאריכים.

 

אופציה א' – שליחה לכל הלקוחות

סימון שלח לכל הלקוחות > בחירת טווח תאריכים מתאריך … עד תאריך > שלח

 

 

אופציה ב' – שליחה ותזמון הדו"ח ללקוחות ספציפי

לקוח > בחירת לקוח מהרשימה >

 

 

מתאריך … עד תאריך > שלח

 

 

  • כמו כן, ניתן לבצע בדיקת תקינות בשליחה עצמית בתיבת הבדיקה ע"י הכנסת כתובת מייל אליו ישלח הדוח לבדיקה > שלח.

 

 

2. סיכום פניות ל- 3 ימים אחרונים:

 

 

דוח המציג סה"כ כמות פניות ב– 3 ימים האחרונים לפי פרויקט / ערוץ / תג מוצר

> כניסה > בחר שם לקוח  > בחר תהליך (במידה וקיימים תהליכים)

 

 

תצוגת הדו"ח שמתקבל-

 

 

3.סיכום כמות הלקוחות שנוצרו בין התאריכים לפי סטטוס נוכחי – בתצוגה לפי יום:

 

 

דו"ח המציג את כמות הפניות שקיימת בכל סטטוס בשילוב שלבי המכירה ולפי ימים בתקופת התאריכים שנבחרה. תצוגת הנתונים הינה לפי ימים.

 

לדוגמה: סיכום כמות פניות שהתקבלו במשך החודש שעבר לפי סטטוס הנוכחי שלהם ובתצוגה יומית.

 

> בחירת שם לקוח  > בחירת תהליך (במידה וקיים יותר מתהליך אחד ב-CRM  יוצגו שמות התהליכים שמופיעים ב- CRM)  > בחירת טווח תאריכים > בצע.

 

 

תצוגת הדו"ח שמתקבל-

 

 

4. דו"ח ביצועים של כמות לקוחות אשר שוייכו לכל סטטוס בתאריכים שנבחרו – בתצוגה לפי מקור הגעה:

 

 

 

לדוגמה: בדיקת כמות פגישות שנוצרו אתמול מכלל הפניות הקיימות במערכת, גם אם נוצרו הפגישות מפניות שהתקבלו לפני שנה וגם אם הם כבר הפכו לסטטוס של לא רלוונטי או עסקה נסגרה בתצוגה לפי מקור הגעה.

 

> בחירת שם לקוח  > בחירת תהליך (במידה וקיים יותר מתהליך אחד ב-CRM  יוצגו שמות התהליכים שמופיעים ב- CRM)  > בחירת טווח תאריכים > בצע.

 

 

 

 

תצוגת הדו"ח שמתקבל-

 

 

5. כמות פניות לפי מקור הגעה ולפי ימים:

 

 

דו"ח המציג סה"כ כמות פניות לפי ערוץ ולפי ימים בטווח תאריכים שנבחר. ובתצוגה לפי ימים.

> בחירת שם לקוח > בחירת תהליך > בחירת טווח תאריכים לדו"ח > בצע.

 

 

תצוגת הדו"ח שמתקבל-

 

 

6. דו"ח ביצועים של כמות לקוחות אשר שוייכו לכל סטטוס בתאריכים שנבחרו – בתצוגה לפי יום:

 

 

 

דו"ח המציג את כמות הפניות שקיימת בכל סטטוס בשילוב שלבי המכירה ולפי ימים ובתקופת התאריכים שנבחרה.  בתצוגה של ימים.

 

לדוגמה: בדיקת כמות פגישות שנוצרו בחודש שעבר מכלל הפניות הקיימות במערכת, גם אם נוצרו הפגישות מפניות שהתקבלו לפני שנה וגם אם הם כבר הפכו לסטטוס של לא רלוונטי או עסקה נסגרה בתצוגה יומית.

 

> בחירת שם לקוח > בחירת תהליך > בחירת טווח תאריכים לדוח > בצע.

 

 

תצוגת הדו"ח שמתקבל-

 

 

7. סיכום כמות הלקוחות שנוצרו בין תאריכים לפי סטטוס נוכחי – בתצוגה לפי נציג:

 

 

 

סיכום כמות הלקוחות שנוצרו בין תאריכים לפי הסטטוס הנוכחי – בתצוגה לפי נציג.

 

לדוגמה: סיכום כמות פניות שהתקבלו במשך החודש שעבר לפי הסטטוס הנוכחי שלהם ולאיזה נציג משוייכות הפניות.

 

> בחירת שם לקוח > בחירת תהליך > טווח תאריכים לדוח > בצע.

 

 

תצוגת הדו"ח שמתקבל-

 

 

8. עלויות Google:

 

 

 

דו"ח המציג את עלויות הפעילות הממומנת בגוגל.

 

בחירת טווח תאריכים > בחירת לקוח מרשימת בחירה > בחר כל הערוצים או ערוץ אחד או יותר  > בחירת סטטוס פעיל  / לא פעיל / הכל > קבל נתונים.

 

 

 

תצוגת הדו"ח שמתקבל-

 

  

9. סיכום כמות לקוחות שנוצרו בין תאריכים לפי סטטוס נוכחי:

 

 

סיכום כמות לקוחות שנוצרו בין תאריכים לפי סטטוס נוכחי.

 

לדוגמה: סיכום כמות פניות שהתקבלו היום לפי הסטטוס הנוכחי שלהם.

 

> בחירת שם לקוח > בחירת תהליך >  טווח תאריכים לדוח > בצע

 

 

תצוגת הדו"ח שמתקבל-

 

 

10. כמות פניות לפי מקור הגעה:

 

 

> בחירת שם לקוח > בחירת תהליך > בחירת טווח תאריכים לדוח > בצע.

 

 

תצוגת הדו"ח שמתקבל-

 

 

 

11. דו"ח ביצועים של כמות לקוחות אשר שוייכו לכל סטטוס בתאריכים שנבחרו – בתצוגה לפי נציג:

 

 

לדוגמה: בדיקת כמות פגישות שנוצרו אתמול מכלל הפניות הקיימות במערכת, גם אם נוצרו הפגישות מפניות שהתקבלו לפני שנה וגם אם הם כבר הפכו לסטטוס של לא רלוונטי או עסקה נסגרה ולאיזה נציג משוייכות הפניות.

 

> בחירת שם לקוח > בחירת תהליך > בחירת טווח תאריכים לדוח > בצע.

 

 

 

תצוגת דו"ח שהתקבל-

 

 

 

12. עלויות Facebook

 

 

דו"ח המציג את עלויות הפעילות הממומנת בפייסבוק.

 

בחירת טווח תאריכים > בחירת לקוח מרשימת בחירה > בחר כל הערוצים או ערוץ אחד או יותר  > בחירת סטטוס פעיל  / לא פעיל / הכל > קבל נתונים.

 

 

תצוגת דו"ח שהתקבל –

 

 

13. דו"ח ביצועים של כמות לקוחות אשר שוייכו לכל סטטוס בתאריכים שנבחרו:

 

 

לדוגמה: בדיקת כמות פגישות שנוצרו אתמול מכלל הפניות הקיימות במערכת, גם אם נוצרו הפגישות מפניות שהתקבלו לפני שנה וגם אם הם כבר הפכו לסטטוס של לא רלוונטי או עסקה נסגרה.

 

> בחירת שם לקוח > בחירת תהליך > בחירת טווח תאריכים לדוח > בצע.

 

 

 

תצוגת דו"ח שהתקבל –

 

 

14. סיכום כמות הלקוחות שנוצרו בין תאריכים לפי סטטוס נוכחי – בתצוגה לפי מקור הגעה:

 

 

לדוגמה: סיכום כמות פניות שהתקבלו היום לפי הסטטוס הנוכחי שלהם ולפי מקור הגעה.

 

> בחירת שם לקוח > בחירת תהליך > בחירת טווח תאריכים לדוח > בצע.

 

 

 

תצוגת דו"ח שהתקבל –

 

 

 

לצפיה במסך הדרכה