1.כניסה ל-CRM > מצד שמאל בחלקו העליון של המסך > קיצורי דרך > שיוך סטטוסים לתהליך.
2.הסטטוסים בצבע כחול ועם סימון V , אלו הסטטוסים שמוצגים בכל תהליך בכרטיס הלקוח.
הסרת סטטוס מתהליך ספציפי:
תתבצע ע"י לחיצה על הסטטוס שנמצא תחת הכותרת של התהליך ממנו נרצה להסיר את הסטטוס כך שהצבע הכחול וסימון ה V יוסרו מהסטטוס.
הוספת סטטוס בתהליך ספציפי:
תתבצע ע"י לחיצה על הסטטוס שנמצא תחת הכותרת של התהליך אליו נרצה להוסיף את הסטטוס כך שהסטטוס יצבע לכחול ויקבל את הסיון של ה V
לסיום > שמירה !