עדכון אוטומציה קיימת של שיוך פניות חדשות למשתמש ספציפי ב – Fix.CRM על פי: מודעה בקמפיין

כניסה לסוכנות www.fixdigital.co.il

1.אוטומציות > בחירת האוטומציה אותה רוצים לערוך > עפרון (לדוגמה: בחירת אוטומציה המתייחסת לקמפיין של סניף ספציפי שרוצים לשייך אליו פניות – ישירות מהקמפיין לסניף

 

 

2. > המשך 

 

 

> המשך  

 

 

3. יש לבחור מתוך הרשימה בקבוצת מודעות את המודעה החדשה שנרצה שהפניות ממנה יועברו גם הם אוטומטית למשתמש ספציפי ב CRM > המשך

 

 

4. הגדרות נוספות >המשך

 

 

5. הגדרות פעולה > יש לוודא כי הגדרת שיוך של הפניה נכון ואכן מתייחס לסניף/המשתמש , לתהליך ובסטטוס הנכון > יש לבצע שמירה.

 

 

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה