כניסה לסוכנות www.fixdigital.co.il
1.אוטומציות > בחירת האוטומציה אותה רוצים לערוך > עפרון (לדוגמה: בחירת אוטומציה המתייחסת לקמפיין של סניף ספציפי שרוצים לשייך אליו פניות – ישירות מהקמפיין לסניף
2. > המשך
> המשך
3. יש לבחור מתוך הרשימה בקבוצת מודעות את המודעה החדשה שנרצה שהפניות ממנה יועברו גם הם אוטומטית למשתמש ספציפי ב CRM > המשך
4. הגדרות נוספות >המשך
5. הגדרות פעולה > יש לוודא כי הגדרת שיוך של הפניה נכון ואכן מתייחס לסניף/המשתמש , לתהליך ובסטטוס הנכון > יש לבצע שמירה.
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה