עריכת סטטוס הכולל פעולה של שליחת SMS ב- Fix.CRM

1. מצד שמאל בחלקו העליון של מסך ה-CRM > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים

 

 

2. מסך פניות > עיפרון

במידה ומופיעה יותר ממודל אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.

 

 

3. תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי> לדוגמא: כללי >  גלגל שיניים משמאל.

 

 

אנו רואים שקיימת לסטטוס שליחת הצעת מחיר אוטומציה ל – SMS

 

 

4. בחירת הסטטוס לעדכון > עיפרון משמאל עריכה >

 

 

5. עריכת אוטומציה > לשונית פעולות  >  הצגה חלון SMS  > שדה תוכן SMS  (עריכת הטקסט ל – SMS גינרי )

 

 

* שדה דינמי זהו שדה מתוך כרטיס לקוח, בעת בחירה בשדה דינמי ערך השדה ימשך באופן אוטומטי מכרטיס הלקוח לתוכן ההודעה או לכל שדה שנבחר.

 

לדוגמה: ההודעה תמשוך אוטומטית את שם הלקוח(שם מלא).

 

 

לצפיה במסך הדרכה