עריכת סטטוס קיים Fix.CRM

1. מצד שמאל בחלקו העליון של המסך > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים

 

 

2. מסך פניות > עפרון

במידה ומופיעה יותר ממודל אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.

 

 

3. תהליכים – כאן נראה את התהליכים הקיימים בארגון, במידה וישנם כמה תהליכים נבחר את התהליך הרלוונטי> גלגל שיניים משמאל.

 

 

4. בחירת הסטטוס לעדכון > עפרון משמאל עריכה >

 

 

5. ערוך סטטוס "במעקב"  in prcess   כללי >לשונית הגדרות >

ערוך שם סטטוס /  סטטוס FixDigital (תחת איזה שלב מכירה ימוקם הסטטוס)  > שמירה.

 

 

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה