רשימת האפיקים :
חדש = פניה חדשה שהתקבלה במערכת לראשונה מקמפיין, נכס דיגיטלי או מספר חכם.
כפול או פניה חוזרת = פניה שהתקבלה במערכת בעבר מאותו ערוץ, המערכת מזהה על פי מספר טלפון שזו פניה כפולה/חוזרת ומציינת זאת על ידי עדכן הרשומה בסטטוס קבלת הפניה כפול/פניה חוזרת.
בדיקה = פניות שנוצרו במערכת לצורך בדיקות / TEST מערכת. (פניות אלו אינן נכנסות לסטטיסטיקות השונות במערכת)
ניתן לבחור יותר מאפשרות אחת וכך לראות את סטטוס הפניות לפי איש מכירות.
אפשרויות סינון נוספות:
ללא כפילויות לקמפיין – מסנן את הפניות הכפולות שהתקבלו מקמפיין מתחילת קמפיין ספציפי.
הצגת ערוצים / פרויקטים לא פעילים – לא ניתן לראות במסננים של הבחירות השונות ערוצים או פרויקטים לא פעילים. במידה ורוצים לראות את הערוצים והפרויקטים הלא פעילים בתוך המסננים יש להפעיל את הכפתור "הצג ערוצים / פרויקטים לא פעילים"
מועדפים – אפשרות לסנן את התצוגה רק עם הפניות שסומן בתוכן כמועדפים. (מומלץ לרכז כמועדפים את הפניות אשר הוכנסו לתוכן הערות)
>תהליך הוספת פניה למועדפים:
בחירת רשומה להוספה למועדפים > פעולות > עריכה (אייקון של העפרון)
> סימון מעודפים
הסתר גרפים – אפשרות להסתיר או להציג את הגרפים שבראש טבלת הפניות. (הבחירה נשמרת גם לפעם הבאה לכן אם רוצים לבטלה יש לבטל את הבחירה)
הגרפים מציגים בתצוגת עוגות:
השוואת אפיקי הפרסום – מציג את כמות הפניות מכל אפיק
השוואת ערוצים – מציג את כמות הפניות מכל ערוץ
פילוח שיחות – מציג את כמות השיחות שנענו ולא נענו
פילוח פניות – מציג את כמות הפניות שהתקבלו משיחות וכמות הפניות שהתקבלו מטפסי צור קשר
*במעבר עכבר מעל כל עוגה ניתן לראות מאלו נתונים היא מורכבת *נתוני העוגות משתנים בהתאם לבחירת התקופה והמסננים השונים באופן דינאמי
כאשר נסיים להגדיר את הפרמטרים לסינון המידע, התקבלו הנתונים בטבלה ונוכל לבחור את הנתונים לתצוגה בעמודות
מספר דגשים לגבי העמודות המוצגות בטבלת הפניות :
תאריך = תאריך כניסת הפניה
שם מלא =השם של הפניה שהתקבלה מצור הקשר באתר או מדף הנחיתה (פניות אשר התקבלו מטלפון חכם, שדה זה יישאר ריק).
מחיר = מחיר הפניה (מחיר הפניה בכפוף לתקציב שנוצל במדיה של גוגל ופייסבוק)
טלפון = מספר הטלפון של הפניה.
לקוח / חברה = לסוכנויות דיגיטל יכול להיות יותר מלקוח אחד / חברה אחת, בשדה זה מוצג הלקוח אליו שייכת הפניה שהתקבלה.
סטטוס שיחה – פניה שהתקבלה ממספר טלפון חכם, בשדה זה יוצג סטטוס השיחה אם נענתה או לא נענתה
מילת מפתח – מילות מפתח שמהם התקבלה הפניה בגוגל (לא תמיד שדה זה יציג ערך כלשהו. תלוי בחיבור ה API לגוגל)
תאריך פגישה – רלוונטי ללקוחות שעובדים עם מערכת) Fix.CRM השדה יציג את תאריך הפגישה שתואמה במערכת Fix.CRM )
סטטוס פגישה – רלוונטי ללקוחות שעובדים עם מערכת ) Fix.CRMהשדה יציג את סטטוס הפגישה הנוכחי במערכת Fix.CRM)
סכום עסקה – רלוונטי ללקוחות שעובדים עם מערכת ) Fix.CRMהשדה מציג את סכום עסקה שהוזן במערכת Fix.CRM )
פעולות
עפרון –עריכה
קישור – לחיצה על האייקון של הקישור, מציג את כתובת העמוד ממנו התקבלה הפניה.
חץ ימינה – אתר המפנה, מציג את האתר שהפנה לעמוד ממנו התקבלה הפניה.
סל מחזור – מחיקה.
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה