צפיה ברשימת הפניות במערכת FixDigital

  1. כניסה למערכת – fixdigital.co.il    
  2. מסך פניות >

 

  1. שם לקוח / חברה –זהו סינון לפי בחירה מרשימה של הלקוחות / חברות הפעילים, יש לבחור את הלקוחות / חברות שנרצה לצפות בנתונים שלו.

 

 

  1. תאריכון – שדה לבחירת טווח תאריכים מתאריך …. עד תאריך . ישנן קיצורים מצד שמאל לתאריכון לבחירת תקופה מהירה כגון: היום / אתמול / שבוע בעבר / החודש / חודש שעבר / 30 יום / כל הזמן

 

 

  1. בחר פרויקט – רלוונטי רק אם הוקמו פרויקטים במערכת (לא חובה) סינון לפי בחירה מרשימה של הפרויקטים המשויכים ללקוח שנבחר.

 

 

  1. אפיק פירסומי – יש לבחור את האפיק הפרסומי ממנו רוצים לראות את הפניות (ניתן לבחור יותר מאפיק אחד)

רשימת האפיקים :

  • Google ads = חיבור ערוצים מהגוגל ל- FixDigital של קמפיינים ממומנים המובילים לאתר או דף נחיתה
  • Google Organic = חיבור ערוצים אורגניים (לא ממומנים) מהגוגל ל- FixDigital המובילים לאתר או דף נחיתה
  • Facebook ads = חיבור ערוצים מהפייסבוק ל- FixDigital של קמפיינים ממומנים המובילים לאתר או דף נחיתה
  • Facebook leads = חיבור ערוצים מהפייבוק ל- FixDigital של קמפיינים ממומנים מסוג פייסבוק לידס
  • Instagram ads = חיבור ערוצים מהאינסטגרם ל- FixDigital של קמפיינים ממומנים המובילים לאתר או דף נחיתה
  • Instagram leads= חיבור ערוצים מהפייבוק ל- FixDigital של קמפיינים ממומנים מסוג אינסטגרם לידס
  • Referral = חיבור ערוצים שהם לא גוגל ולא פייסבוק ל- FixDigital של קמפיינים ממומנים המובילים לאתר או דף נחיתה. ושצריכים קישור מתויג לצורך מדידה של כמות הפניות ממקור הגעה זה
  • Facebook Organic = חיבור פייסבוק ל- FixDigital של פניות ושיחות טלפוניות שמתקבלות מעמוד הפייסבוק ישירות
  • הזנה ידנית = פניות שהוקלדו והתווספו באופן ידני ב- CRM
  • טלוויזיה = פניות שהתקבלו ממספר טלפון שהוגדר כערוץ טלוויזיה
  • רדיו = פניות שהתקבלו ממספר טלפון שהוגדר כערוץ רדיו
  • עיתונים = פניות שהתקבלו ממספר טלפון שהוגדר כערוץ עיתונים
  • Direct = פניות שמגיעות באופן ישיר מגולשים שהקלידו את ה URL של הנכס הדיגיטלי
  • שיחות ישירות = פניות שנקלטו משיחות טלפון שהוא לא אורגני ולא ממומן
  • Youtube = פניות שהתקבלו מערוץ היוטיוב
  • Outbrain = פניות שהתקבלו מערוץ האווטבריין
  • Linkedin = פניות שהתקבלו מערוץ הלינקדאין
  • Newsletter = פניות שהתקבלו מערוץ של דיוור
  • מרכזיה = שיחות טלפון שנכנסו ישירות לתוך מרכזיה שמחוברת ל CRM בלבד
  • אקסל דאטא = פניות שנקלטו ב CRM ע"י טעינת אקסל ישיר
  • פייסבוק תגובות = חיבור ערוצים מהפייבוק ל- FixDigital של קמפיינים ממומנים שייצרו מספרי טלפון בתגובות של הפוסט
  • פייסבוק מסנג'ר = חיבור ערוצים מהפייבוק ל- FixDigital של קמפיינים ממומנים שייצרו מספרי טלפון בתוך המסנג'ר של העמוד כתוצאה מהקמפיין

 

 

  1. בחר ערוץ – יש לבחור את הערוץ ממנו רוצים לראות את הפניות (ניתן לבחור יותר מערוץ אחד)

 

 

  1. סנן לפי נכסים – הרשימה תציג נכסים דיגיטליים מסוג:
    אתרי אינטרנט / עמודי נחיתה / עמודי פייסבוק של הלקוח הנבחר. ניתן לבחור נכס אחד או יותר שנרצה לצפות בפניות המגיעות דרכו.

 

 

  1. סנן לפי כותרת מודעה – הרשימה תציג את המודעות הפרסומיות הקיימות בגוגל או בפייסבוק. כך שניתן לסנן את הפניות לפי קריאייטיב ספציפי אשר ממנו הגיעו הפניות.

 

 

  1. קבוצת מודעות – הרשימה תציג את קבוצות המודעות הפרסומיות הקיימות בגוגל או בפייסבוק. כך שניתן לסנן את הפניות לפי קבוצת מודעות ספציפית אשר ממנה הגיעו הפניות.

 

 

  1. סטטוס קבלת פניה – חדש / כפול / בדיקה ניתן לבחור אפשרות אחת או יותר לצפייה. 

 

 

חדש = פניה חדשה שהתקבלה במערכת לראשונה מקמפיין, נכס דיגיטלי או מספר חכם.

כפול או פניה חוזרת = פניה שהתקבלה במערכת בעבר מאותו ערוץ, המערכת מזהה על פי מספר טלפון שזו פניה כפולה/חוזרת ומציינת זאת על ידי עדכן הרשומה בסטטוס קבלת הפניה כפול/פניה חוזרת.

בדיקה = פניות שנוצרו במערכת לצורך בדיקות / TEST מערכת. (פניות אלו אינן נכנסות לסטטיסטיקות השונות במערכת)

 

  1. סוג פנייה – ניתן לבחור לצפות מנתונים של פניות שהגיעו מטפסים (טפסי צור קשר של אתרים או דפי נחיתה)
    או שיחות טלפון שהתקבלו למספר חכם שנוצר במערכת FixDigital . ניתן לבחור לראות את כל השיחות / שיחות שנענו / שיחות שלא נענו.

 

 

  1. תג מוצר – סינון לפי מוצר ספציפי שממנו הגיע הפניה. (תג המוצר פעיל רק במידה והוגדר באוטומציות תג מוצר)

 

 

  1. שלב מכירה – ניתן לבחור לראות פניות שנמצאות בשלב מכירה חדש / בטיפול / לא מעונין / עסקה נסגרה. (שלבי מכירה זהים לשלבי המכירה במערכת – Fix.CRM) ניתן לבחור יותר מאפשרות אחת.

 

 

  1. סטטוס מכירה נוכחי –במידה וללקוח קיימת מערכת CRM בשדה זה יוצגו כל הסטטוסים הקיימים ב- Fix.CRM והסטטוס מכירה הנוכחי יוצג . ניתן לבחור יותר מאפשרות אחת.

 

 

  1. מחיר לפי קמפיין – ניתן להגדיר איזה מחיר של הפניות יוצג בטבלה. או הצגת מחיר ממוצע בקמפיין או מחיר לפי מילות המפתח מהם הגיעו הפניות.

 

 

  1. איש מכירות – במידה ויש ללקוח את מערכת CRM בשדה זה יוצגו כל משתמשי המערכת הקיימים ב-CRM

ניתן לבחור יותר מאפשרות אחת וכך לראות את סטטוס הפניות לפי איש מכירות.

 

 

 

אפשרויות סינון נוספות:

ללא כפילויות לקמפיין – מסנן את הפניות הכפולות שהתקבלו מקמפיין מתחילת קמפיין ספציפי.

 

 

הצגת ערוצים / פרויקטים לא פעילים – לא ניתן לראות במסננים של הבחירות השונות ערוצים או פרויקטים לא פעילים.
במידה ורוצים לראות את הערוצים והפרויקטים הלא פעילים בתוך המסננים יש להפעיל את הכפתור "הצג ערוצים / פרויקטים לא פעילים"

 

 

מועדפים – אפשרות לסנן את התצוגה רק עם הפניות שסומן בתוכן כמועדפים. (מומלץ לרכז כמועדפים את הפניות אשר הוכנסו לתוכן הערות)

 

 

      >תהליך הוספת פניה למועדפים:

בחירת רשומה להוספה למועדפים > פעולות > עריכה (אייקון של העפרון)

 

 

> סימון מעודפים

 

 

הסתר גרפים – אפשרות להסתיר או להציג את הגרפים שבראש טבלת הפניות.  (הבחירה נשמרת גם לפעם הבאה לכן אם רוצים לבטלה יש לבטל את הבחירה)

 

 

הגרפים מציגים בתצוגת עוגות:

 

השוואת אפיקי הפרסום – מציג את כמות הפניות מכל אפיק

השוואת ערוצים – מציג את כמות הפניות מכל ערוץ

פילוח שיחות – מציג את כמות השיחות שנענו ולא נענו

פילוח פניות – מציג את כמות הפניות שהתקבלו משיחות וכמות הפניות שהתקבלו מטפסי צור קשר

*במעבר עכבר מעל כל עוגה ניתן לראות מאלו נתונים היא מורכבת
*נתוני העוגות משתנים בהתאם לבחירת התקופה והמסננים השונים באופן דינאמי

כאשר נסיים להגדיר את הפרמטרים לסינון המידע, התקבלו הנתונים בטבלה ונוכל לבחור את הנתונים לתצוגה בעמודות

 

 

מספר דגשים לגבי העמודות המוצגות בטבלת הפניות :

תאריך = תאריך כניסת הפניה

שם מלא =השם של הפניה שהתקבלה מצור הקשר באתר או מדף הנחיתה
(פניות אשר התקבלו מטלפון חכם, שדה זה יישאר ריק).

מחיר = מחיר הפניה (מחיר הפניה בכפוף לתקציב שנוצל במדיה של גוגל ופייסבוק)

טלפון = מספר הטלפון של הפניה.

לקוח / חברה = לסוכנויות דיגיטל יכול להיות יותר מלקוח אחד / חברה אחת, בשדה זה מוצג הלקוח אליו שייכת הפניה שהתקבלה.

סטטוס שיחה – פניה שהתקבלה ממספר טלפון חכם, בשדה זה יוצג סטטוס השיחה אם נענתה או לא נענתה

מילת מפתח – מילות מפתח שמהם התקבלה הפניה בגוגל (לא תמיד שדה זה יציג ערך כלשהו. תלוי בחיבור ה API לגוגל)

תאריך פגישה – רלוונטי ללקוחות שעובדים עם מערכת)  Fix.CRM השדה יציג את תאריך הפגישה שתואמה במערכת Fix.CRM )

סטטוס פגישה – רלוונטי ללקוחות שעובדים עם מערכת )  Fix.CRMהשדה יציג את סטטוס הפגישה הנוכחי במערכת Fix.CRM)

סכום עסקה – רלוונטי ללקוחות שעובדים עם מערכת )  Fix.CRMהשדה מציג את סכום עסקה שהוזן במערכת Fix.CRM )

 

פעולות 

עפרון –עריכה

קישור – לחיצה על האייקון של הקישור, מציג את כתובת העמוד ממנו התקבלה הפניה.

חץ ימינה – אתר המפנה, מציג את האתר שהפנה לעמוד ממנו התקבלה הפניה.

סל מחזור – מחיקה.

 

 

 

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה