כניסה למערכת CRM TURBO > הקלדת מספר טלפון נייד או דוא"ל < הקלד סיסמת כניסה > כניסה למערכת.
לשחזור סיסמה — שכחתי סיסמה
הזנת אימייל או טלפון נייד לקבלת סיסמה חדשה > שלח סיסמה חדשה תשלח לאימייל / טלפון נייד
בחלקו העליון של המסך 4 מסננים > כל הפניות / פניות חדשות / פניות בטיפול / פגישות עתידיות.
√ מעבר למסנן פניות חדשות > מציג את כל הפניות בסטטוס חדש או פניה חוזרת.
√ כניסה לכרטיס הלקוח על ידי לחיצה את שורת הפניה של הלקוח.
√ לחיצה על אחת הרשומות תפתח את כרטיס הלקוח
√ יש לעדכן את סטטוס הלקוח בהתאם לשלב מכירה הרלוונטי – בטיפול / פגישה / עסקה / לא רלוונטי
√ לחיצה על כל אחד משלבי המכירה פותח רשימת סטטוסים, נבחר את הסטטוס הרלוונטי בהתאם לסטטוס המכירה מול הלקוח.
דוגמא א' :שלב מכירה בטיפול > סטטוס: ביקש לחזור מאוחר יותר
√ נפתח חלון לקביעת תאריך להמשך טיפול > בתאריכון נקבע את התאריך שבו אנו רוצים לקבל את התזכורת על ידי בחירת התאריך בלוח השנה > נקבע את השעה > עדכן ( ניתן להעזר במועדים האוטומטיים, כגון: המשך מעקב בעוד יום מעכשיו / המשך טיפול בעוד 3 ימים מעכשיו, המשך טיפול עוד שבוע מעכשיו)
√ עדכון הערות משיחה בטקסט חופשי – ניתן לעדכן בהיסטוריה והוספת הערות
√ כתוב הערה > שמור > חזרה
דוגמא ב' :שלב מכירה > פגישה
√ קבע פגישה > כותרת לפגישה > כתוב הערה > בחירת מועד הפגישה בתאריכון > שעה > קבע פגישה.
√ הפגישה מתווספת ליומן הטלפון ונשלחת למייל כזימון גם ללקוח וגם למתאם הפגישה על מנת לצרף אותה ליומן האישי.
דוגמא ג' :שלב מכירה > עסקה
√ עסקה נסגרה
√ עדכון סכום העסקה > כותרת > סכום > שמור !
דוגמא ד' :שלב מכירה > לא רלוונטי
√ בחירת הסטטוס המתאים
√ ניתן להתחיל שיחת WhatsApp / אימייל / SMS או לחייג ישירות מתוך כרטיס הלקוח
√ מסנן פניות בטיפול מציג את כל הפניות שיש להם סטטוס להמשך טיפול
√ מסנן פגישות עתידיות מציג את כל הפניות העתידיות
√ רשימת מסננים נוספים ניתן לראות > בלחיצה על מסננים
√ ניתן למיין כל מסנן לפי תאריך טיפול / תאריך יצירה / תאריך עדכון אחרון.
*הגדרת המסננים נשמרת כברירת מחדל לכניסה הבאה
√ הוספת פניה באופן ידני > הוספה פניה +
√ נפתח חלון הוספת פנייה, יש למלא בו את כל פרטי הלקוח – שם הלקוח, דוא"ל , טלפון ראשי , מקור הגעה , משוייך ל.. (הכוונה למשתמש מערכת המטפל בפניה) שלב מכירה > שמור
הגדרות
מצד ימין למעלה הגדרות >
√ הוספה ועריכת סטטוסים
בחירת שלב מכירה אליו נרצה להוסיף סטטוס חדש בטיפול / לא רלוונטי / פגישה / עסקה > מתחת לכל שלב מכירה ניתן להוסיף סטטוס לאותו שלב מכירה באייקון + הוספת סטטוס
בחירת שם לסטטוס – לדוגמא : אין מענה.
סדר תצוגה – מיקום הסטטוס בתצוגה של הסטטוס תחת אותו שלב מכירה, נציין זאת במספר 1, 2 , 3 ואילך. > שמור
ניתן לשנות את מיקום הסטטוס גם על ידי לחיצה על החצים.
ניתן לראות שסטטוס אין מענה התווסף ומוקם ראשון בסטטוסים תחת שלב מכירה בטיפול
√ הוספה ועריכת משתמשי מערכת
עריכת משתמש קיים > עפרון
הגדרת הרשאות לצפייה בפניות > האם לאפשר צפייה בכל הלידים או רק בלידים של המשתמש > הרשאות לשדות > האם להסתיר או להציג > שמור
הסרת משתמש > ב X
הוספת משתמש חדש במערכת
יש למלא את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, דוא"ל, טלפון ראשי.
הגדרת הרשאות לצפייה בפניות > להגדיר האם לאפשר צפייה בכל הלידים או רק בלידים של המשתמש > הרשאות לשדות >להגדיר האם להסתיר או להציג > שמור
√ להורדת האפליקציה לטלפון הנייד
√ כניסה לפרסום > מעביר אותנו לממשק הניהול למדריך מסך הפניות במימשק הניהול לחץ פה !
√ English – מעבר לאנגלית
√ הורדת תוסף WhatsApp ו Gmail – קיימת אפשרות שממשק ה CRM יוצג בתוך ממשק ה WhatsApp Web ובממשק ה GMAIL, וכך ניתן להתכתב תוך כדי שימוש בתוך ה CRM ולהוסיף אנשי קשר מתוך WhatsApp וה – GMAIL ישירות לתוך ה CRM או לעדכן הערות והתכתבויות בתוך הכרטיס ב CRM ישירות מתוך ה – WhatsApp וה – GMAIL
1. יש להוריד את התוסף ולהתקין אותו בדפדפן הגלישה שלכם בכרום 2. לאחר מכן להפעיל אותו 3. תוצג בצד הממשק של WhatsApp וה – GMAIL כניסה לתוך FixDigital Turbo CRM > יש להקליד את הסיסמה ומאותו רגע מערכת ה CRM תוצג באופן קבוע כאשר נגלוש מדפדפן זה. 4. ישנה תמיד אפשרות לכבות את התוסף בדפדפן על מנת להסתיר את ה – Turbo CRM
צפיה במסך הדרכה