1) תחילה יש לפתוח חשבון באחת ממערכות הדיוור שיש לנו התממשקות איתן; רב מסר / שלחמסר / Smoove / Flashy / Active Trail / MailChimp
• ניתן לשלוח למערכות דיוור אחרות/נוספות באמצעות API לפי המדריך הזה.
2) במסך ה Marketing, יש ללחוץ על חברות -> עריכה
* אם אין לשונית חברות אז יש להיכנס ל "אשף הקמה"
3) יש ללחוץ על הוספת אוטומציה חדש
4) יש לבחור את מערכת הדיוור שבה יש לכם חשבון
5) יש לרשום שם לאוטומציה, ולבחור לקוח
6) יש לבחור את הנכסים הדיגיטליים / ערוצים / פרוייקטים עבורם תופעל האוטומציה כאן ניתן להגדיר למשל, שאם ליד הגיע ממקור X הוא יעבור לרשימה Y במערכת הדיוור
7) יש לבחור את המצבים בהם תופעל האוטומציה כאן ניתן להגדיר למשל, שלידים ששיחתם לא נענתה, יישלחו לרשימה במערכת הדיוור
8) בשלב האחרון של האוטומציה יש למלא את הפרטים של מערכת הדיוור ואת מספר הרשימה אליה יעברו הלידים והלקוחות. את הפרטים האלה יש לקבל מחברת הדיוור שלכם. (ראו פירוט מטה)
9) ניתן לבדוק שהאוטומציה עובדת ושולחת לידים על-ידי לחיצה על היסטוריית שינויים
אלו הפרמטרים הדרושים עבור חיבור של רב מסר User Key User Secret List Id
• את ה – List Id ניתן למצוא כאשר מרחפים עם העכבר מעל הרשימה המספר מופיע בתחתית המסך בפינה למטה את הפרטים הנוספים יש לבקש מרב מסר
אלו הפרמטרים הדרושים עבור חיבור של שלחמסר SiteID Password Mailing Lists
אלו הפרמטרים הדרושים עבור חיבור של סמוב API Key List Id
• ניתן לשלוח את הלידים ליותר מרשימה אחת, לשם כך יש לרשום את כל ה List Id הרצויים מופרדים בפסיק
אלו הפרמטרים הדרושים עבור חיבור של פלאשי API key מטבע רשימת מזהים
אלו הפרמטרים הדרושים עבור חיבור של אקטיב טרייל API Key מזהה קבוצה מזהה רשימת דיוור
אלו הפרמטרים הדרושים עבור חיבור של מייל צ'ימפ User Name API Key List ID
ניתן לשלוח לידים לכל מערכת (לרבות מערכות דיוור, אבל לא רק), באמצעות API. חיבור מסוג זה דורש גורם מקצועי (מתכנת API) מטעמכם, אשר יגדיר זאת לפי המדריך הזה.
ניתן לקלוט לידים מכל מערכת (לרבות מערכות דיוור, אבל לא רק), באמצעות API. חיבור מסוג זה דורש גורם מקצועי (מתכנת API) מטעמכם, אשר יגדיר זאת לפי המדריך הזה.
לצפיה במסך ההדרכה