המרות אופליין בפייסבוק באמצעות פיקס דיגיטל

דיווח מ Fix Digital ל Facebook עבור אופטימיזציה של הקמפיינים

 

כדי להבטיח שפייסבוק יוכל למדוד ביעילות את הצלחת הקמפיינים ולהתאים אותם בזמן אמת, פיקס דיגיטל מאפשרת עדכון חוזר ואוטומטי של נתוני המרות אופליין. עדכון זה מתבצע ישירות מאנשי המכירות או ממערכות Fix Digital המחוברות, ומספק לפייסבוק מידע עדכני על פעולות שבוצעו, כמו רכישות, שיחות טלפון מוצלחות, או סגירת עסקאות.

המנגנון הזה מאפשר לפייסבוק לזהות אילו קמפיינים ומודעות מביאים את התוצאות הטובות ביותר ולהשתמש במידע הזה לשיפור האופטימיזציה באופן אוטומטי באמצעות Fix Digital. התוצאה היא קמפיינים מדויקים ויעילים יותר, המותאמים לצרכים האמיתיים של העסק והלקוחות.

***עדכון המרות ב-Facebook יתבצע בטווח של עד 62 ימים ממועד קבלת הליד ב-Facebook ב Fix Digital.
במידה וחלפו יותר מ-62 ימים, ההמרה לא תישלח ל-Facebook, בהתאם למדיניות החברה.

הסבר על יצירת פיקסל המרות אופליין במערכת פייסבוק באמצעות פיקס דיגיטל

כדי ליצור פיקסל המרות אופליין במערכת Meta Business Suite, פעל לפי השלבים הבאים:

  1. כניסה למסך ה-Settings
    ודא שאתה מחובר למערכת Meta Business Suite ובחר בתפריט הראשי באפשרות "Business portfolio info".
  2. בחירת Data Sources
    בתפריט הימני, גלול מטה ולחץ על האפשרות "Datasets".
    במסך זה תוכל לראות את כל ערכות הנתונים הקיימות בחשבון שלך.
  3. הוספת Dataset חדש
    כדי ליצור Dataset חדש להמרות אופליין:

    • לחץ על כפתור + Add שנמצא בפינה הימנית העליונה של המסך.
    • עקוב אחר ההוראות שיופיעו במסך להשלמת הגדרת ה-Dataset, כולל הזנת שם, בחירת סוג נתונים והתאמת ההרשאות.
  4. בחירת Dataset קיים
    אם אתה עובד עם Dataset קיים, לחץ עליו (לדוגמה: "fixdigital offline conversions") כדי להגדיר או לערוך נתונים.
  5. סנכרון נתונים צריך גישה לפיקסל + פיקס דיגיטל
    לאחר יצירת ה-Dataset, ודא שכל שמי שמקיים את הפיקסל והמערכות הרלוונטיות מחוברים למקור הנתונים כדי להעביר נתוני המרות אופליין ישירות למערכת פייסבוק.להלן הסבר על אופן הדיווח של Fix Digital חזרה לפייסבוק:

    • דיווח על לידים: המערכת מדווחת חזרה לפייסבוק רק על לידים שהגיעו מפייסבוק.
    • דיווח על ערך ההמרה: Fix Digital שולחת את סכום העסקה כפי שנרשם במערכת.

    דוגמה לדיווח על "עסקה נסגרה":
    כאשר הלקוח משנה את הסטטוס ל-"עסקה נסגרה" ומזין את סכום העסקה, המערכת מדווחת לפייסבוק על אירוע "purchase" הכולל את ערך הרכישה.

     

     

    הוספת משתמשים (People) ל-Dataset של המרות אופליין

    1. כניסה ל-Dataset
      לאחר יצירת ה-Dataset, בחר אותו מתוך רשימת ה-Datasets שלך (לדוגמה: "fixdigital offline conversions").
    2. בחירה באפשרות Assign People
      במסך ה-Dataset, לחץ על כפתור Assign People כדי להוסיף משתמשים חדשים עם גישה ל-Dataset.
    3. בחירת משתמשים והרשאות
      • בחר את המשתמשים שברצונך להוסיף מתוך הרשימה.
      • הקצה להם את רמת הגישה המתאימה ( גישה מלאה )
      • הרשאות מלאות יאפשרו למשתמשים לבצע עדכונים או סנכרונים למערכת ההמרות.
    4. שמירת השינויים
      לאחר בחירת המשתמשים וההרשאות, לחץ על Save כדי לשמור את השינויים.

 


פתיחת Dataset במרכז האירועים (Events Manager)

1. גישה למרכז האירועים
בצד ימין של המסך, לחץ על כפתור התפריט (שלוש הנקודות) ליד שם ה-Dataset ובחר באפשרות Open in Events Manager.

 

סקירה כללית וניהול הגדרות ה-Datasets

מעבר למסך ההגדרות (Settings)

בחלק העליון של המסך, לחץ על Settings כדי לנהל את ההגדרות של ה-Dataset.

 

שיתוף Dataset עם חשבונות מודעות (Ad Accounts)

על מנת לאפשר שיתוף נתוני ה-Dataset עם חשבונות מודעות ולוודא שהם יוכלו להשתמש במידע עבור קמפיינים, בצע את השלבים הבאים:

שיתוף עם חשבון מודעות

לחץ על הכפתור Share with an ad account.

יופיע מסך לבחירת חשבון המודעות שברצונך לשתף איתו את ה-Dataset.

בחירת חשבון המודעות

בחר את חשבון המודעות הרצוי מהרשימה, לדוגמה: "פיקס שיווק חדש", ואשר את השיתוף.

פעולה זו תאפשר לחשבון המודעות להשתמש בנתוני ההמרות האופליין לצורך התאמת קמפיינים ושיפור האופטימיזציה.

כניסה להגדרות Auto Tracking

במסך ההגדרות של ה-Dataset, גלול לאזור Auto Tracking.

 

בחירת חשבון מודעות

לחץ על כפתור + Select ad accounts.

חיבור חשבון המודעות

בחר את חשבון המודעות הרצוי מתוך הרשימה המוצגת, לדוגמה: "פיקס שיווק חדש".

אשר את הבחירה על ידי לחיצה על כפתור האישור.

אישור מעקב אוטומטי

לאחר החיבור, פייסבוק תתחיל להשתמש באירועי האופליין שהוזנו ב-Dataset כדי לשייך המרות באופן אוטומטי לחשבון המודעות. פעולה זו תאפשר שיפור מדידת הביצועים בקמפיינים.

בדיקת סטטוס

ודא שהחשבון מופיע ברשימת חשבונות המודעות המחוברים ושמצב המעקב האוטומטי פעיל.

הפעלת התאמה מתקדמת אוטומטית

התאמה מתקדמת אוטומטית מאפשרת להשתמש במידע לקוחות (כגון כתובת אימייל או מספר טלפון) כדי לשייך אירועים למשתמשים בפייסבוק. תכונה זו מסייעת בשיפור שיוך המרות ובבניית קמפיינים מדויקים יותר.

 

שלבים:

עבר למסך Turn on automatic advanced matching.

הפעל את המתג על ידי לחיצה על On.

ודא שהאפשרות "Automatic Website Matching" פעילה, כך שניתן יהיה להשתמש במידע לקוחות שעבר האש (hashed) לשיוך אירועים עם משתמשים ב-Meta.

הגדרת אירועים (Event Setup)

כלי הגדרת האירועים מאפשר לנהל ולעקוב אחר אירועים באופן אוטומטי, גם ללא צורך בהתקנת קוד באתר.

 

 

שלבים:

עבור לאזור Event setup.

לחץ על Open event setup tool כדי להגדיר אירועים מותאמים אישית.

ודא שהאפשרות Track events automatically without code מופעלת על ידי העברת המתג ל-On.

חשיבות ההגדרות האלו:

התאמה מתקדמת משפרת את יכולת השיוך בין אירועים ומודעות, במיוחד עבור קמפיינים מבוססי רימרקטינג.

הגדרת האירועים האוטומטית מאפשרת מעקב מדויק וחסכוני, גם ללא משאבים טכניים מורכבים.

שני הכלים האלו יחד מסייעים לנהל מעקב איכותי אחרי המרות ולשפר את ביצועי הקמפיינים בפייסבוק.

 

כניסה לחשבון בפיקס דיגיטל למרקטינג של Fix Digital

 

מסך האוטומציות במערכת Fix Digital מאפשר לך להגדיר ולנהל תהליכים אוטומטיים, כמו סנכרון נתונים, הגדרת אינטגרציות ומעקב אחרי פעולות שיווקיות.

 

שלבים לניהול האוטומציות:

כניסה למסך האוטומציות

בתפריט העליון, לחץ על הכרטיסייה "אוטומציות".

הוספת אוטומציה חדשה במערכת Fix Digital

  1. כניסה למסך האוטומציות
    בתפריט העליון, לחץ על כרטיסיית "אוטומציות" כדי לעבור למסך ניהול האוטומציות.
  2. לחיצה על "הוספת אוטומציה חדשה"
    • במסך האוטומציות, לחץ על הכפתור הכחול בצד שמאל: "הוספת אוטומציה חדשה".

 

 

בחירת אינטגרציה לאוטומציה במערכת Fix Digital

  1. בחירת סוג האינטגרציה
    לאחר כניסה למסך "הוספת אוטומציה חדשה", תוצג בפניך רשימת סוגי האינטגרציות הזמינות במערכת.

    • Facebook Ads Conversion: מאפשר לחבר את המערכת למעקב אחרי המרות בפייסבוק.

הגדרת אוטומציה למעקב אחרי המרות אופליין בפייסבוק ב Fix Digital

  1. בחירת שם האוטומציה
    במסך ההגדרות, באזור שם האוטומציה, הזן שם ברור ומתאר עבור האוטומציה.
    לדוגמה: "המרות פייסבוק אופליין".
  2. הגדרת תנאים ופעולות
    • לקוח: בחר את סוג הלקוח המתאים מתוך התפריט הנפתח (למשל, "לקוח").

 

הגדרת פרמטרים מתקדמים לאוטומציה להמרות אופליין בפייסבוק

  1. בחירת הנכסים הרלוונטיים
    במסך זה, יש לבחור את הנכסים הדיגיטליים שמהם ייאספו הנתונים לאוטומציה. הנכסים כוללים:

    • נכס דיגיטלי: בחירה בנכס הדיגיטלי שבו מנוהלים הנתונים.
    • ערוץ: לדוגמה, ערוצי פייסבוק, גוגל או אחרים.
    • קבוצת מודעות: יש לבחור את קבוצת המודעות הקשורה לקמפיין.
    • פרויקט: פרויקטים שאליהם שייך הקמפיין.

2. תנאים נבחרים
ניתן לבחור לפי "הכל" או לציין הגדרות מותאמות אישית עבור כל פרמטר. פעולה זו מאפשרת התאמה מדויקת לאוטומציה.

 

הגדרות נוספות לאוטומציה מתקדמת ב Fix Digital

בשלב זה ניתן לקבוע פרמטרים נוספים ולבצע התאמות מתקדמות לאוטומציה:

  1. סטטוס קבלת ליד
    בחר את סטטוסי הלידים הרלוונטיים שהאוטומציה תתייחס אליהם.
    לדוגמה: "הכל כולל כפולים" – האוטומציה תכלול גם לידים כפולים במידה וישנם.
  2. מקור הליד
    הגדר את מקור הליד (לדוגמה, טפסי פייסבוק, אתר, שיחות טלפון וכו') מתוך הרשימה הנפתחת.
  3. מצב שיחה
    בחר את מצב השיחה (לדוגמה, שיחות שהושלמו או שיחות בתהליך) להכללה באוטומציה.
  4. יש להפעיל הגדרות מתקדמות
    בתחתית המסך, סמן את התיבה "הצג הגדרות מתקדמות". סימון זה יאפשר להוסיף תנאים או פעולות נוספות מעבר להגדרות הבסיסיות.

 

 

הגדרת סטטוס לידים ושליחת נתונים להמרות אופליין בפייסבוק

בשלב זה, יש להגדיר את הסטטוס של הלידים המיועדים לשליחה לפייסבוק להמרות אופליין:

  1. בחירת סטטוס לידים
    • תחת "סטטוס ליד", בחר את הסטטוסים המתאימים מתוך הרשימה הנפתחת:
      • חדש: לידים שנוספו לאחרונה.
      • ביטול: לידים שלא הושלמו או בוטלו.
      • פגישה: לידים שהובילו לפגישה מתוכננת.
      • עסקה נסגרה: לידים שהסתיימו במכירה.
      • לא מעוניין: לידים שסווגו כלא רלוונטיים.
  2. סימון הגדרות מתקדמות
    סמן את תיבת "הצג הגדרות מתקדמות" אם ברצונך להוסיף תנאים נוספים או לבצע התאמות אישיות לאוטומציה.
  3. אימות נתונים
    ודא שהסטטוסים שבחרת מתאימים למידע שברצונך לשלוח לפייסבוק ושמשקפים את תהליך העבודה העסקי.

 

בחירת סטטוס ליד והגדרת המרות אופליין בפייסבוק

במסך זה, ניתן לבחור את הסטטוסים המתאימים ללידים שיישלחו למערכת ההמרות האופליין בפייסבוק:

  1. סטטוס ליד (לדוגמא) אפשרי לבחור כל סטטוס רלוונטי.
    • בחר את סטטוס הליד המתאים ביותר מהרשימה הנפתחת, כגון:
      • עסקה נסגרה: לידים שהובילו לסגירת עסקה מוצלחת.
      • עסקה: לידים שנמצאים בתהליך עסקי.
      • פעילות כוללת לסגירת עסק: פרמטר מורחב למעקב כולל.
  2. אפשרות לבחירת מספר סטטוסים
    ניתן לבחור מספר סטטוסים במקביל באמצעות הרשימה, בהתאם למטרות הקמפיין.
    לדוגמה: שילוב של "עסקה נסגרה" ו-"פעילות כוללת לסגירת עסק" מאפשר לקבל תמונה רחבה ומדויקת יותר.
  3. הגדרות מתקדמות
    אם נדרשת התאמה נוספת או הוספת תנאים, ניתן לסמן את "הצג הגדרות מתקדמות" ולבצע שינויים מותאמים אישית.
  4. אימות נתונים והמשך
    לאחר בחירת הסטטוסים, ודא שהם תואמים את הנתונים שברצונך לנתח בפייסבוק. לחץ על "המשך" כדי לעבור לשלב הבא.

 

בחירת פיקסל פייסבוק למעקב אחר המרות אופליין

בשלב זה, יש לבחור את הפיקסל שיאפשר מעקב וניהול המרות אופליין בפייסבוק:

  1. חשבון מודעות
    • בחר את חשבון המודעות הרצוי מתוך הרשימה הנפתחת.
      ודא שאתה משתמש בחשבון המתאים לקמפיינים שאיתם תרצה לשייך את המרות האופליין.
  2. בחירת Facebook Pixel
    • תחת השדה Facebook Pixel, בחר את הפיקסל המתאים מהרשימה הנפתחת.

3. וודא בחירה נכונה

    • ודא שהפיקסל שבחרת תואם את הגדרות האוטומציה ואת תהליך העבודה העסקי.

 

 

בחירת סוג אירוע (Event Type) למעקב אחרי המרות אופליין בפייסבוק

בשלב זה, תוכל לבחור את סוג האירוע שיתועד וישויך למערכת ההמרות של פייסבוק:

  1. בחירת סוג האירוע (Event Type)
    • פתח את הרשימה הנפתחת תחת השדה "Event Type".
    • בחר את סוג האירוע המתאים לפעילות שלך. לדוגמה:
      • Contact: יצירת קשר.
      • Purchase: רכישה שבוצעה.
      • Schedule: קביעת פגישה או הזמנה.
      • Add payment info: הוספת פרטי תשלום.
      • Add to cart: הוספת מוצר לעגלה.
  2. התאמת האירוע לצרכים העסקיים
    ודא שהאירוע הנבחר משקף באופן מדויק את הפעילות העסקית שאותה ברצונך לעקוב ולנתח בפייסבוק.

 

שלב בחירת סוג האירוע (Event Type) לאוטומציה

בשלב זה, ניתן לבחור את סוג האירוע שיוזן למערכת ההמרות של פייסבוק:

  1. בחירת Event Type
    • תחת השדה "Event Type", פתח את הרשימה הנפתחת.
  2. התאמת סוג האירוע למטרה העסקית
  3. ודא שסוג האירוע הנבחר משקף את הפעולה המרכזית שברצונך לעקוב אחריה ולשייך למערכת ההמרות בפייסבוק.

 

שלב בחירת סוג האירוע (Event Type) לאוטומציה

בשלב זה, ניתן לבחור את סוג האירוע שיוזן למערכת ההמרות של פייסבוק:

  1. בחירת Event Type
    • תחת השדה "Event Type", פתח את הרשימה הנפתחת.
    • בחר את סוג האירוע המתאים למעקב, לדוגמה:
      • Contact: יצירת קשר עם הלקוח.
      • Purchase: רכישה שבוצעה.
      • Schedule: תזמון פגישה או אירוע.
      • Add payment info: הוספת פרטי תשלום.
      • Add to cart: הוספת מוצר לעגלה.
  2. התאמת סוג האירוע למטרה העסקית
    ודא שסוג האירוע הנבחר משקף את הפעולה המרכזית שברצונך לעקוב אחריה ולשייך למערכת ההמרות בפייסבוק.

שמירת ההגדרה ב Fix Digital

לאחר בחירת סוג האירוע, לחץ על "שמירה" בתחתית המסך כדי לאשר את ההגדרה.

חיבור האוטומציה לפייסבוק בצורה מלאה לוודא הגדרות

חיבור קבוצת אירועים אופליין לקמפיינים בפייסבוק

בשלב זה, ניתן לוודא שחיבור קבוצות אירועי האופליין שלך משויך לקמפיינים הרלוונטיים בפייסבוק:

  1. מעקב אחר אירועים (Tracking)
    במסך Tracking, יש לוודא שאירועי האופליין מסומנים כפעילים.
    תחת Offline Events, בדוק שהנתונים הבאים נבחרו:

    • fixdigital offline conversions: משמש למעקב אחר המרות אופליין.
    • fix-digital 1 offline conversions px: נתוני פיקסל נוספים לשימוש במעקב.
  2. הקשר לאירועים נוספים
    בנוסף לנתוני האופליין, ניתן לשלב אירועים אחרים לצורך מעקב מלא, כמו:

    • Website events: אירועים המגיעים מאתר אינטרנט.
    • App events: נתונים מאפליקציות, אם רלוונטי.
  3. הגדרת קבוצות האירועים הנעקבות
    לחץ על Edit tracked offline event sets כדי לערוך ולוודא שכל האירועים הדרושים מסונכרנים עם הקמפיינים.
  4. פרסום הקמפיין
    לאחר אימות שכל קבוצות האירועים נבחרו כראוי, לחץ על Publish כדי להפעיל את הקמפיין.

 

עקב אחרי אירועים אופליין בקמפיינים פעילים בפייסבוק באמצעות המידע שנשלח מ Fix Digital

התמונה מציגה את אירועי האופליין (Offline Events) המחוברים לקמפיינים הפעילים שלך ש Fix Digital דיווח. להלן פירוט כיצד לקרוא את המידע וכיצד לוודא שהכל מוגדר כראוי:

  1. עמודת Offline Event
    • העמודה Offline event מראה אילו קבוצות אירועי אופליין מחוברות לכל מודעה.