כדי להבטיח שפייסבוק יוכל למדוד ביעילות את הצלחת הקמפיינים ולהתאים אותם בזמן אמת, פיקס דיגיטל מאפשרת עדכון חוזר ואוטומטי של נתוני המרות אופליין. עדכון זה מתבצע ישירות מאנשי המכירות או ממערכות Fix Digital המחוברות, ומספק לפייסבוק מידע עדכני על פעולות שבוצעו, כמו רכישות, שיחות טלפון מוצלחות, או סגירת עסקאות.
המנגנון הזה מאפשר לפייסבוק לזהות אילו קמפיינים ומודעות מביאים את התוצאות הטובות ביותר ולהשתמש במידע הזה לשיפור האופטימיזציה באופן אוטומטי באמצעות Fix Digital. התוצאה היא קמפיינים מדויקים ויעילים יותר, המותאמים לצרכים האמיתיים של העסק והלקוחות.
***עדכון המרות ב-Facebook יתבצע בטווח של עד 62 ימים ממועד קבלת הליד ב-Facebook ב Fix Digital. במידה וחלפו יותר מ-62 ימים, ההמרה לא תישלח ל-Facebook, בהתאם למדיניות החברה.
כדי ליצור פיקסל המרות אופליין במערכת Meta Business Suite, פעל לפי השלבים הבאים:
דוגמה לדיווח על "עסקה נסגרה": כאשר הלקוח משנה את הסטטוס ל-"עסקה נסגרה" ומזין את סכום העסקה, המערכת מדווחת לפייסבוק על אירוע "purchase" הכולל את ערך הרכישה.
הוספת משתמשים (People) ל-Dataset של המרות אופליין
פתיחת Dataset במרכז האירועים (Events Manager) 1. גישה למרכז האירועים בצד ימין של המסך, לחץ על כפתור התפריט (שלוש הנקודות) ליד שם ה-Dataset ובחר באפשרות Open in Events Manager.
סקירה כללית וניהול הגדרות ה-Datasets
מעבר למסך ההגדרות (Settings)
בחלק העליון של המסך, לחץ על Settings כדי לנהל את ההגדרות של ה-Dataset.
שיתוף Dataset עם חשבונות מודעות (Ad Accounts)
על מנת לאפשר שיתוף נתוני ה-Dataset עם חשבונות מודעות ולוודא שהם יוכלו להשתמש במידע עבור קמפיינים, בצע את השלבים הבאים:
שיתוף עם חשבון מודעות
לחץ על הכפתור Share with an ad account.
יופיע מסך לבחירת חשבון המודעות שברצונך לשתף איתו את ה-Dataset.
בחירת חשבון המודעות
בחר את חשבון המודעות הרצוי מהרשימה, לדוגמה: "פיקס שיווק חדש", ואשר את השיתוף.
פעולה זו תאפשר לחשבון המודעות להשתמש בנתוני ההמרות האופליין לצורך התאמת קמפיינים ושיפור האופטימיזציה.
כניסה להגדרות Auto Tracking
במסך ההגדרות של ה-Dataset, גלול לאזור Auto Tracking.
בחירת חשבון מודעות
לחץ על כפתור + Select ad accounts.
חיבור חשבון המודעות
בחר את חשבון המודעות הרצוי מתוך הרשימה המוצגת, לדוגמה: "פיקס שיווק חדש".
אשר את הבחירה על ידי לחיצה על כפתור האישור.
אישור מעקב אוטומטי
לאחר החיבור, פייסבוק תתחיל להשתמש באירועי האופליין שהוזנו ב-Dataset כדי לשייך המרות באופן אוטומטי לחשבון המודעות. פעולה זו תאפשר שיפור מדידת הביצועים בקמפיינים.
בדיקת סטטוס
ודא שהחשבון מופיע ברשימת חשבונות המודעות המחוברים ושמצב המעקב האוטומטי פעיל.
הפעלת התאמה מתקדמת אוטומטית
התאמה מתקדמת אוטומטית מאפשרת להשתמש במידע לקוחות (כגון כתובת אימייל או מספר טלפון) כדי לשייך אירועים למשתמשים בפייסבוק. תכונה זו מסייעת בשיפור שיוך המרות ובבניית קמפיינים מדויקים יותר.
עבר למסך Turn on automatic advanced matching.
הפעל את המתג על ידי לחיצה על On.
ודא שהאפשרות "Automatic Website Matching" פעילה, כך שניתן יהיה להשתמש במידע לקוחות שעבר האש (hashed) לשיוך אירועים עם משתמשים ב-Meta.
הגדרת אירועים (Event Setup)
שלבים:
עבור לאזור Event setup.
ודא שהאפשרות Track events automatically without code מופעלת על ידי העברת המתג ל-On.
חשיבות ההגדרות האלו:
התאמה מתקדמת משפרת את יכולת השיוך בין אירועים ומודעות, במיוחד עבור קמפיינים מבוססי רימרקטינג.
הגדרת האירועים האוטומטית מאפשרת מעקב מדויק וחסכוני, גם ללא משאבים טכניים מורכבים.
שלבים לניהול האוטומציות:
כניסה למסך האוטומציות
בחירת אינטגרציה לאוטומציה במערכת Fix Digital
2. תנאים נבחרים ניתן לבחור לפי "הכל" או לציין הגדרות מותאמות אישית עבור כל פרמטר. פעולה זו מאפשרת התאמה מדויקת לאוטומציה.
בשלב זה ניתן לקבוע פרמטרים נוספים ולבצע התאמות מתקדמות לאוטומציה:
הגדרת סטטוס לידים ושליחת נתונים להמרות אופליין בפייסבוק
בשלב זה, יש להגדיר את הסטטוס של הלידים המיועדים לשליחה לפייסבוק להמרות אופליין:
בחירת סטטוס ליד והגדרת המרות אופליין בפייסבוק
במסך זה, ניתן לבחור את הסטטוסים המתאימים ללידים שיישלחו למערכת ההמרות האופליין בפייסבוק:
בחירת פיקסל פייסבוק למעקב אחר המרות אופליין
בשלב זה, יש לבחור את הפיקסל שיאפשר מעקב וניהול המרות אופליין בפייסבוק:
3. וודא בחירה נכונה
בחירת סוג אירוע (Event Type) למעקב אחרי המרות אופליין בפייסבוק
בשלב זה, תוכל לבחור את סוג האירוע שיתועד וישויך למערכת ההמרות של פייסבוק:
שלב בחירת סוג האירוע (Event Type) לאוטומציה
בשלב זה, ניתן לבחור את סוג האירוע שיוזן למערכת ההמרות של פייסבוק:
שמירת ההגדרה ב Fix Digital
לאחר בחירת סוג האירוע, לחץ על "שמירה" בתחתית המסך כדי לאשר את ההגדרה.
חיבור האוטומציה לפייסבוק בצורה מלאה לוודא הגדרות
חיבור קבוצת אירועים אופליין לקמפיינים בפייסבוק
בשלב זה, ניתן לוודא שחיבור קבוצות אירועי האופליין שלך משויך לקמפיינים הרלוונטיים בפייסבוק:
עקב אחרי אירועים אופליין בקמפיינים פעילים בפייסבוק באמצעות המידע שנשלח מ Fix Digital
התמונה מציגה את אירועי האופליין (Offline Events) המחוברים לקמפיינים הפעילים שלך ש Fix Digital דיווח. להלן פירוט כיצד לקרוא את המידע וכיצד לוודא שהכל מוגדר כראוי: