קליטת פניות ממערכת חיצונית ל FixDigital באמצעות זאפייר Zapier

למדריך שליחת פניות מ FixDigital למערכת חיצונית באמצעות זאפייר Zapier, לחץ כאן.

 

1) במידה ומדובר בקליטת פניות עבור נכס דיגיטלי שכבר מחובר למערכת שלנו, יש לדלג לשלב 11 במדריך זה.

ובמידה ומדובר בחיבור חדש, יש להיכנס ללשונית לקוחות / חברות / אשף הקמה בממשק הניהול Fixer

 

 

2) יש ללחוץ על העיפרון הכחול לעריכה

 

 

3) יש ללחוץ על חיבור אתרים ודפי נחיתה

 

 

4) יש ללחוץ על הוסף

 

 

5) יש לבחור אם זה אתר או דף נחיתה
במידה ולא מדובר באתר או בדף נחיתה, יש לבחור צור חיבור API חדש

 

 

6) יש לרשום שם לנכס הדיגיטלי

 

 

7) יש לרשום את ה URL של הנכס הדיגיטלי
* במידה ובחרת API, אין צורך להכניס URL

 

 

8) יש למלא את המייל שלכם

 

 

9) יש ללחוץ על דיסקט השמירה, ואז על סיום

 

 

10) בשלב זה, קיבלת למייל עם קישור לחיבור הנכס הדיגיטלי.
במידה וקיבלת את המייל עם הקישור – ניתן לדלג לשלב 15 במדריך זה.

 

 

11) במידה ולא הגיע מייל עם הקישור, יש ללחוץ על נכסים דיגיטליים

 

 

12) יש ללחוץ על רשימת הנכסים הדיגיטליים שלי

 

 

13) תחת פעולות, יש ללחוץ על גלגל השיניים

 

 

14) יש לעבור ללשונית חיבור אתר/דף נחיתה

 

 

15) יש להיכנס לקישור של החיבור

 

 

16) יש לבחור חיבור באמצעות זאפייר Zapier ולפעול על-פי ההנחיות שבקישור זה, ולבצע את כל השלבים ביסודיות

 

 

17) במידה ותרצו לשלוח פרמטרים נוספים שאין בסוג חיבור זה, יש לבחור API במקום ZAPIER, ולפעול על פי ההנחיות.

 

צפיה במסך הדרכה