הפעלת אוטומציה של SMS ב- "FixDigital"

Table of Contents

1.כניסה למערכת הפרסום – https://www.fixdigital.co.il/login

2. אוטומציות > הוסף כלל >

3. בחירת של האוטומציה אותה אנחנו רוצים לבצע מתוך האייקונים הקיימים בבחירה, במקרה הבא – SMS :

4.שם האוטומציה (יש לתת לאוטומציה שם) > בחירת לקוח שעבורו מתבצעת האוטומציה > המשך

 

5.הגדרות אוטומציה > נכס דיגיטלי(בחירת האתר/דף הנחיתה או הכל עליו נרצה שתתקיים האוטומציה החדשה) > קמפיין

(בחירת הקמפיין או הכל עליו נרצה שתתקיים האוטומציה החדשה) > פרויקט (בחירת הפרויקט או הכל עליו נרצה שתתקיים האוטומציה החדשה) > המשך

 

*בכלל הבחירות יש לבחור אחד או יותר ספציפי או הכל אין אפשרות לא לבחור כלום

6. הגדרות נוספות, סטטוס ליד > מקור ליד > מצב שיחה > המשך

(*אלו הגדרות שכאשר הן מתקיימות אנו רוצים שהאוטומציה תפעל)

אלו האפשרויות המובנות להגדרת אוטומציה:

 

אוטומציה להגדרת שליחת  SMS:

 

הגדרת פעולה –

 

a) הוספת שולח ל- SMS

 

 

כאן ניתן להגדיר אחת משתי האפשרויות להצגת השולח ממנו רוצים שה – SMS  האוטומטיים ישלחו, אפשרויות הן :

הצגת מספר טלפון בשולח או הצגת שם עסק בשולח.

 

 להלן הסבר על כל אחת מהאפשריות :

אפשרות ראשונההצגת מספר טלפון בשולח > הזנת מספר טלפון שולח (לאחר הזנת מספר הטלפון, המערכת מבצעת בדיקת ולידציה למספר מול ספק התקשורת וקבלת אימות) > בחירת סוג אימות מספר בהודעת SMS / מספר בשיחה  קולית.

 

בפלאפון תתקבל הודעה עם קוד האימות

 

 

הזנת קוד אימות > שליחת קוד אימות.

 

 

מספר השולח עודכן בשדה פרטי השולח וכעת ניתן להגדיר שהודעות SMS  תשלח ממנו.

 

 

אפשרות שניה הצגת שם העסק בשולח.

* ניתן לרשום את שם העסק כשולח ההודעה, יש לרשום אותו באותיות באנגלית עד 11 תווים (עדיף אותיות קטנות. רק לא עם שמות מסחריים מוכרים).

 

 

התקבלה הודעה שנוסף בהצלחה שם שולח להודעות.

 

 

ניתן כעת להציג את שם השולח החדש שהוסף בהצלחה לרשימת בחירה של שמות ומספרי הטלפון שאושרו להיות מוצגים בפרטי השולח.

 

 

b ) לאיזה מספר לשלוח (כאן יש להגדיר את מספר הטלפון אליו נרצה לשלוח את ה- SMS האוטומטיים)

 

c ) טקסט (כאן יש להגדיר את תוכן ההודעה אשר רוצים שתהיה בהודעת SMS האוטומטית שתשלח)

 

d ) שמירה

 

*ניתן להגדיר שדות דינמיים לשליפת נתונים מכרטיס הלקוח

 

דוגמאות לתגיות דינמיות –

 

דוגמה א': מספר טלפון ראשי

שדה  Phone  זהו שם השדה מערכת והוא יעביר את המידע מתוך שדה טלפון ראשי בכרטיס לקוח

 

 

דוגמה ב': שם מלא

שדה   FULLNAME  זהו שם שדה מערכת והוא יעביר את המידע מתוך שדה שם מלא בכרטיס  הלקוח.

 

 

דוגמה ג': סטטוס שיחה (מענה / אין מענה)

שדה  CALL,STATUS זהו שם שדה מערכת והוא יעביר את המידע מתוך שדה סטטוס שיחה בכרטיס הלקוח.

 

 

לצפיה במסך הדרכה