הפניות המתקבלות מנוהלות במסך פניות, כל פנייה חדשה או פניה חוזרת נכנסות למסנן חדש > לאחר שטיפלנו בפניות במסנן חדש כל פניה תשתייך למסנן המתאים בהתאם לסטטוס שעודכן
לדוגמה: מסנן במעקב, לא רלוונטי, פגישות היום , משימות היום ועוד …
ניהול פניות שמתקבלות Fix.CRM
1.כניסה למסך הפניות > מסננים >
כל מסנן מכיל סטטוסים אחרים המשויכים לו.
לדוגמה:
לא מעוניין – יקר, לא מעוניין עובד עם מתחרים = מסנן לא רלוונטי.
במעקב, אין מענה, עסוק = מסנן בטיפול וכדו'..
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה