היכן ניתן לנהל את הפניות המתקבלות ?

הפניות המתקבלות מנוהלות במסך פניות, כל פנייה חדשה או פניה חוזרת נכנסות למסנן חדש > לאחר שטיפלנו בפניות במסנן חדש כל פניה תשתייך למסנן המתאים בהתאם לסטטוס שעודכן

לדוגמה: מסנן במעקב, לא רלוונטי, פגישות היום , משימות היום ועוד …

ניהול פניות שמתקבלות Fix.CRM

1.כניסה למסך הפניות > מסננים >

 

כל מסנן מכיל סטטוסים אחרים המשויכים לו.

לדוגמה:

לא מעוניין – יקר, לא מעוניין עובד עם מתחרים = מסנן לא רלוונטי.

במעקב, אין מענה, עסוק = מסנן בטיפול וכדו'..

 

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה