המדריך מתייחס להנחיה החדשה שהתקבלה ע"י פייסבוק , הדורשת ביצוע אימות לדומיין של דפי הנחיתה המחוברים לקמפיינים.
הדרך היחידה לטפל בנושא זה היא שצריך לחבר את דף הנחיתה לדומיין בבעלותכם.
(הכוונה בדומיין, היא כתובת אינטרנט השייכת לכם, כמו לדוגמה mycompany.co.il או mybrand.com)
שלבי התהליך:
(*יש לשים לב כי לספק ממנו רוכשים את הדומיין קיימת מערכת ידידותית לניהול הדומיין והרשומות שלו)
(*במידה ואתם מעוניינים שדף הנחיתה יופיע עם כתובת מסוג HTTPS ולא HTTP, הדבר דורש רכישה וחיבור של תעודת SSL לאותו דומיין)
ניתן לבצע את התהליך ב2 אפשרויות:
(*תעודת SSL אחת תספיק עבור כל דפי הנחיתה שתייצרו תחת אותו דומיין או סאב דומיין (=דומיין משני היושב תחת הדומיין הראשי שלכם), לדוגמה – register.mycompany.co.il/lp1 ו-register. mycompany.co.il/lp2 וכו’)
הגדרות במערכת ניהול הדומיין – לדוגמה אם הסאב דומיין שהקצנו למערכת הוא test.test.com במערכת ניהול הדומיין נגדיר כך
הגדרה במערכת FixDigital > לחיצה על כפתור "פרסם"
בחירת האפשרות "חבר דומיין משלך"
לחיצה על כפתור "הבא" מעביר אותנו למסך הבא בו נגדיר את הדומיין בשדה "שם דומיין"
(*יש לשים לב שהחיבור הוא עבור דף הנחיתה המקושר לקמפיין בפייסבוק)
>הוסיפו את הדומיין שרכשתם
>בחרו בדומיין מתוך הרשימה ולאחר מכן באופציית “אימות DNS”
>העתיקו את רשומת ה-DNS וחזרו לממשק ניהול הדומיין שקיבלתם מהספק דרכו רכשתם את הדומיין שלכם.
Type: TXT
@ : Host Name
הקוד שקיבלתם מפייסבוק: Value
פייסבוק וגוגל החלו להחמיר בנהלי אימות הדומיין שלכם, וזאת במטרה לדאוג ולוודא שדף הנחיתה שיצרתם הוא אכן שלכם.
בנוסף, יש לזכור כי לפעמים השפעת פעולות עדכון הגדרות בדומיין יכולות להתעדכן אחרי 72 שעות מרגע העדכון בפועל.
לצפיה במסך הדרכה