כאשר מערכת ה-CRM מדווחת ישירות ל-Google Analytics, מתקבל חיבור חזק בין נתוני הלקוחות לבין הביצועים השיווקיים, מה שמאפשר שיפור קמפיינים, אופטימיזציה לתהליכי מכירה, וקבלת החלטות מבוססות נתונים.
למה זה חשוב?
יתרון משמעותי:
איך זה עוזר?
מה קורה בלי דיווח CRM?
מה קורה עם דיווח CRM?
איך זה משפר את העבודה?
✅ טיפ: במידה ויש כמה מותגים או חשבונות GA, יש לוודא חיבור של האוטומציה לחשבון הנכון.
למה זה חשוב? Google Analytics מזהה כל אתר או נכס דיגיטלי באמצעות מזהה ייחודי. לכן, יש לוודא שהאירועים מה-CRM נשלחים לנכס המתאים כדי לקבל נתונים מדויקים ואמינים.
יש לוודא שיש לכם חשבון פעיל ושאישרתם את תנאי השימוש בלינק הזה:
https://analytics.google.com/analytics/web/?authuser=0#/a121053283p261680376/admin/datapolicies/datacollection
יש לבחור בתפריט Data collection ולאשר תנאי שימוש. לאחר האישור זה מופיע כך:
דיווח ממערכת CRM של Fixdigital ל-Google Analytics הוא הדרך הכי חכמה למדוד ביצועים עסקיים, לשפר קמפיינים ולוודא שהתקציב השיווקי מנוצל בצורה אפקטיבית. ✔ אפשר לדעת איזה קמפיין מביא כסף, ולא רק לידים. ✔ יוצרים קהלים חכמים ומדויקים יותר. ✔ משפרים ROI ומקבלים נתונים אמינים לניהול תקציב.
צפיה במסך הדרכה