פניה חוזרת – פניה שנכנסה למערכת באמצעות טופס צור קשר / טלפון חכם.
המערכת מזהה שמספר הטלפון ממנו חייגו לעסק או המספר טלפון שהוזן בטופס צור הקשר כבר קיים באחת הרשומות במערכת > במצב זה המערכת מקפיצה את הפניה הקיימת בתוך ה CRM לסטטוס פניה חוזרת ולמסנן לקוחות חדשים.
הפנייה תכנס למערכת בסטטוס פנייה חוזרת או באייקון של איש כחול מהבהב בנוסף תוצג הפנייה החוזרת במסנן לקוחות חדשים.
אפשרויות שניתן להגדיר את הפונקציונאליות של "פניה חוזרת" בלקוח, הן:
ניתן לראות שתאריך יצירת הליד במערכת 28.2.2021 ותאריך פנייה חוזרת ואחרונה ב 20.05.2021
לצפיה במסך הדרכה