מדריך והסבר פניה חוזרת Fix-Crm

פניה חוזרת – פניה שנכנסה למערכת באמצעות טופס צור קשר / טלפון חכם.

המערכת מזהה שמספר הטלפון ממנו חייגו לעסק או המספר טלפון שהוזן בטופס צור הקשר כבר קיים באחת הרשומות במערכת >  במצב זה המערכת מקפיצה את הפניה הקיימת בתוך ה CRM לסטטוס פניה חוזרת ולמסנן לקוחות חדשים.

 

הפנייה תכנס למערכת בסטטוס פנייה חוזרת או באייקון של איש כחול מהבהב בנוסף תוצג הפנייה החוזרת במסנן לקוחות חדשים.

אפשרויות שניתן להגדיר את הפונקציונאליות של "פניה חוזרת" בלקוח, הן: 

  1. כאשר המערכת תזהה כניסת פנייה חוזרת של לקוח > הסטטוס האחרון המתועד בכרטיס הלקוח יוחלף לסטטוס "פניה חוזרת".
  2. כאשר המערכת תזהה כניסת פנייה חוזרת של לקוח > הסטטוס האחרון המתועד בכרטיס הלקוח יוחלף לסטטוס "פניה חוזרת" ויתווסף אייקון של איש כחול מהבהב ליד שם הלקוח.
  3. כאשר המערכת תזהה כניסת פנייה חוזרת של לקוח > הסטטוס האחרון בכרטיס הלקוח יישמר כפי שהוא וגם מיקום הלקוח במסנן בו הוא נמצא > ויוצג אייקון כחול בדמות איש שיהבהב ויציין שישנה פנייה חוזרת מהלקוח.

 

 

            ניתן לראות שתאריך יצירת הליד במערכת 28.2.2021 ותאריך פנייה חוזרת ואחרונה ב 20.05.2021

 

 

 

לצפיה במסך הדרכה