הוספה ועריכת סטטוסים -Fix Turbo CRM

כניסה למערכת CRM TURBO     > הקלדת מספר טלפון נייד או דוא"ל לקבלת סיסמת כניסה > שלח

 

 

קבלת קוד אימות לנייד / לדוא"ל > הכנסת קוד אימות > כניסה למערכת.

 

 

מצד ימין למעלה הגדרות >

 

 

+ הוספה ועריכת סטטוס

 

 

בחירת שלב מכירה אליו נרצה להוסיף סטטוס חדש (ישנן 4 שלבי מכירה): בטיפול / לא רלוונטי / פגישה / עסקה >

מתחת לכל שלב מכירה ניתן להוסיף סטטוסים לאותו השלב > יש ללחוץ בתחתית השלב הרצוי על הכפתור >

 

 

+ הוספת סטטוס

בחירת שם לסטטוס – לדוגמא : אין מענה.

סדר תצוגה – מיקום הסטטוס בתצוגה של הסטטוס תחת אותו שלב מכירה,

נציין זאת במספר 1, 2 , 3 ואילך.  > שמור

(ניתן לשנות גם את סדר התצוגה בחצים שבתפריט הראשי של הסטטוסים)

 

 

ניתן לראות שסטטוס אין מענה התווסף ומוקם ראשון בסטטוסים תחת שלב מכירה בטיפול

 

 

לצפיה במסך ההדרכה